۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۲۸۸

نهمین نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ با حضور جمعی از روحانیون اهل قلم نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه در پارک جنگلی، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه گشایش یافت.
نمايشگاه کتاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نهمین نمایشگاه سراسری کتاب و یکصدو نود و دومین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی امروز با حضور چهارصد ناشر و یا نمایندگی کشوری در ارومیه آغاز به کار کرد.

نمایشگاه کتاب ارومیه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ارومیه دایر می باشد.

نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه امسال چهل هزار عنوان کتاب را با موضوعات مختلف آموزشی، مذهبی، پزشکی، عمومی، کودکان، فنی مهندسی هنری و دفاع مقدس در 190 غرفه در خود گنجانده است.

کتاب‌های عرضه شده در نهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از چهل درصد تخفیف برخوردار است که از این میزان تخفیف بیست درصد از سوی ناشران و مابقی نیز از سوی اداره کل وزارت ارشاد تقبل شده است.

برای برخورداری علاقه‌مندان به کتاب از تخفیف‌های در نظر گرفته شده، به ارزش سه میلیارد و پانصد میلیون ریال بن کارت الکترونیکی خرید کتاب توزیع می‌شود.

بر اساس گفته مسؤولان نمایشگاه، برای ده هزار دانشجو بن کارت‌ها به صورت رایگان ارائه می شود که هزینه آن را نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان غربی به صورت مساوی تقبل کرده اند.

گفتنی است، در آیین آغاز به کار نهمین نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به عنوان نویسنده کتب دینی در استان مورد تجلیل قرار گرفت.

لازم به ذکر است، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه حضور داشتند./936/پ202/س

ارسال نظرات