۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
فرمانده انتظامی قم:

اجرای رهنمودهای مراجع و علما سرلوحه کار نیروی انتظامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی،‌اجرای رهنمودها وفرمایشات مراجع و علما را سرلوحه کار این نیرو دانست.
سردار توکلي فرماندهي انتظامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با هفته نیروی انتظامی، شماری از مسؤولان نیروی انتظامی استان قم، با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش سردار مهدی توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در ابتدای این دیدار که روز شنبه برگزار شد، با اشاره به هفته نیروی انتظامی، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات ناجای قم ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی یکصد برنامه با رویکرد تعامل اجتماعی اجرا می شود، دیدار با مراجع تقلید و علما و بهره گیری از رهنمودهای آنان را یکی از مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی قم عنوان کرد.

سردار توکلی تاکید کرد: فرمایشات علما و مراجع سرلوحه کار ما قرار دارد و ما امیدواریم با بهره گیری از این بیانات علما بتوانیم خدمات مطلوبی را به جامعه ارائه کنیم. هرچه نیروی انتظامی در مسائل علمی و فنی خود را مسلح کند اما این امور به آموزه های دینی ممزوج نشود فایده ای نخواهد داشت.

گفتنی است،‌ نیروهای انتظامی استان قم،‌ همزمان با هفته نیروی انتظامی که در سال جاری به عنوان سهم من در امنیت و آرامش نامگذاری شده است، برنامه های مختلفی را برگزار می کنند.

حضور در بیت قدیمی امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی،‌ اجرای برنامه های فرهنگی از جمله غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا در استان قم است.

بهره برداری از طرح های عمرانی،‌ برگزاری مانور نیروی انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و برگزاری همایش همیاران پلیس از دیگر برنامه هایی است که در هفته نیروی انتظامی اجرا می شود.

گفتنی است،‌ فرماندهان و مس‍ؤولان نیروی انتظامی استان قم همچنین در هفته ناجا که از چهارشنبه سیزدهم مهرماه آغاز شده است،‌ با حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار خواهند کرد. /924/پ203/ص
ارسال نظرات