۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۳۱۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان به دنبال هویت‌زدایی از جوان ایرانی هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ نرم به دنبال ترویج بی عفتی و بی هویتی جوان مسلمان ایرانی است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، روز گذشته در جمع خانواده های پایوران سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: استکبار جهانی در برنامه ای دراز مدت درصدد قبح زدایی از گناه در ممالک اسلامی و ترویج بی بند و بازی و بدحجابی در جوامع است.

وی با بیان اینکه حجاب از یادگارهای ارزشمند حضرت فاطمه(س) برای بانوان جهان است، تصریح کرد: ترویج بی عفتی و بی حجابی در غرب در تزلزل بنیان خانواده و گسترش روابط نامشروع کاملا قابل مشاهده است که البته عامل اصلی افزایش جرم و جنایت در این ممالک شده است.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این‌که حجاب برای زنان جامعه اسلامی محدودیت نیست، تصریح کرد: حجاب گوهری ارزشمند برای ارتقاء شخصیت والای زن است که اگر جوانان با فلسفه حجاب آشنا شوند، با کمال میل و رغبت در جهت رعایت و حفظ گوهر درونی خود گرایش خواند داشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان این‌که استکبار جهانی با راه اندازی جنگ نرم به دنبال ترویج بی عفتی و بی هویتی جوان مسلمان ایرانی است، گفت: غرب با نگاه تبعیض آمیز و مغرضانه به زنان، هویتی برای این قشر بزرگ جامعه قایل نبوده بلکه در این جوامع با آنان به عنوان کالا و ابزار برخورد می شود.

وی تزلزل اساس خانواده را از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران در چند سال اخیر دانست و ادامه داد: نگاه ابزاری غرب نسبت به زن به حدی است که در اسناد هویتی، جایی برای اصالت فرد و کانون خانواده قایل نیستند.

حجت الاسلام ولایی گفت: هم اکنون به برکت اسلام‌، مردم کشورمان دارای نوعی هویت و شخصیت اسلامی و واقعی بوده و این مساله در سایه حفظ حیا، عفت و حجاب محقق شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات