۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۳۳۸

بازدید خادمان حرم رضوی از حوزه علمیه بناب

خبرگزاری رسا ـ کاروان خادمان حرم رضوی با ورود به شهرستان بناب، از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بازدید به عمل آورد.
حوزه علميه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جمعی از خادمان حرم رضوی به همراه جوانان کانون رضوی تبریز با حضور در شهرستان بناب، از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بازدید کردند.

حجت الاسلام رضا باقری بنابی، مسؤول دفتر و روابط عمومی حوزه علمیه بناب در سخنانی با ارایه گزارشی از فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی در این مرز آموزش علوم دینی اظهار داشت: هم اکنون بیش از 520 طلبه در ده پایه تحصیلی مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی هستند.

وی با بیان این‌که حوزه علمیه بناب یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین حوزه‌های علمیه کشور و منطقه شمال غرب محسوب می‌شود، خاطر‌نشان کرد: نظام آموزشی حوزه علمیه بناب از ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به دیگر مراکز علوم حوزوی برخوردار است که می‌توان به برنامه‌های ویژه آن درباره نظم و انضباط در زمان تحصیل طلاب اشاره کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: این مرکز با 240 حجره، مجهز به مخابرات، مسجد، کتابخانه، سایت رایانه ای، مجتمع اداری، 36 مدرس، ساختمان اساتید، باغ میوه و زمین کشاورزی، سردخانه و نانوایی با زیربنایی بالغ بر ده هکتار همه ساله میزبان خیل دوستداران تحصیل در علوم اسلامی از سراسر نقاط جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: کیفیت دروس ارائه شده از سوی این حوزه علمیه در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد، از این رو بسیاری از طلاب فارغ التحصیل این مرکز از نخبگان حوزوی و از تأثیرگذاران فرهنگی کشور به شمار می روند.

گفتنی است، خادمان حرم رضوی پس از بازدید از حوزه علمیه بناب در جشن زیر سایه خورشید شرکت کردند./935/پ202/س
ارسال نظرات