۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۳۷۲
آیت‌الله علوی گرگانی:

در نظام اسلامی همه باید پاسدار حجاب و عفاف باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت پاسداری همگان از عفاف و حجاب، اجرا و رعایت حجاب را زمینه ساز عفت عمومی در جامعه ارزیابی کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز یکشنبه در دیدار شماری از کارکنان هوا و فضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، شرکت کننده در طرح تعالی بصیرت، برگزاری این طرح در شهر مقدس قم را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی با بیان توصیه هایی به حاضران خاطرنشان کرد: همواره سعی کنید کار و تلاش شما برای خدمت به نظام مقدس اسلامی، رضایت خدا و ائمه اطهار(ع) باشد.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات و روایاتی، به تبیین اهمیت مقوله حجاب و عفاف پرداخت و تاکید کرد: در جامعه اسلامی همه باید پاسدار عفاف و حجاب باشند.

آیت الله علوی گرگانی اجرای حجاب را زمینه ای برای حفظ عفاف در جامعه دانست و تاکید کرد: عفت در صورتی درست می شود که حجاب اجرایی شود؛ اگر بخواهیم حجاب را کنار بگذاریم، دیگر عفافی نخواهیم داشت و متعاقب آن جامعه نیز به مشکلاتی دچار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه امروز همه ما در این کشور زیر سایه نعمت امام زمان(عج) قرار داریم، بر ضرورت حراست از نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد.

آیت الله علوی گرگانی در پایان، موعظه را عامل جلای دل و صفای باطن و زدوده شدن زنگارهای غفلت از وجود انسان دانست و به بیان برخی نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت. /924/پ202/ج
ارسال نظرات