۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۴۶۹
امام جمعه شهرستان سنقر:

سفر رهبری به کرمانشاه خنثی‌کننده توطئه دشمنان و عامل وحدت شیعه و سنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنقر،‌ مردم کرمانشاه را بی‌قرار فرا رسیدن لحظه تاریخی تشریف‌فرمایی مقام معظم رهبری به این استان دانست و حضور رهبری را خنثی کننده توطئه های دشمنان، داری پیام‌های جهانی و عامل وحدت شیعه و سنی توصیف کرد.
رهبر معظم انقلاب
حجت الاسلام شمس الله برقراری امام جمعه سنقر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر روز چهارشنبه مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: ما پیشاپیش تشریف فرمایی مقام معظم رهبری را به مردم استان کرمانشاه که سابقه دیرینه ای در مجاهدت و رشادت در تاریخ زندگانی طلایی نظام اسلامی دارند، تبریک می گوییم.

وی تاکید کرد: مردم این استان تنشه‌تر از سایر استان‌ها و با عشقی مالامال از معرفت و شور و شعور منتظر قدوم رهبر انقلاب هستند و برای این لحظات تاریخی لحظه شماری می‌کنند.

امام جمعه سنقر اضافه کرد: در حقیقت این انتظار دیرینه‌ای است که مردمان این استان کشیده‌اند و این روزها پایان انتظار منتظران ولایت است.

حجت الاسلام برقراری با بیان این‌که مردم شریف استان کرمانشاه بی‌صبرانه متنظر سفر حضرت آقا هستند،‌ تصریح کرد: تمام استان و شهر کرمانشاه آماده تشریف فرمایی مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: چشم و دل مردم نیز آماده ریختن اشک شوق به سبب تشریف فرمایی مقام معظم رهبری است و ما به خاطر این نعمت بزرگ خدا را شاکر هستیم.

امام جمعه سنقر با بیان این‌که در این برهه از زمان که شاهد موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف هستیم،‌ سفر مقام معظم رهبری بسیار تاثیرگذار و دارای پیام جهانی خواهد بود،‌ برکات و دستاوردهای این سفر را فراوان توصیف کرد.

امام جمعه سنقر تاکید کرد: مردم استان کرمانشاه ثابت خواهند کرد که همان قهرمانان عمیلات مرصاد و شخصیت های مبارز دوران هشت ساله دفاع مقدس و پیشقراولان عرصه جهاد و شهادت هستند و نشان خواهند داد که گذشت زمان نه تنها آنها را از مقتدا و امام شان جدا نکرده است، ‌بلکه در این مسیر دارای استقامت بیشتری نیز شده اند.

حجت الاسلام برقراری اضافه کرد: یکی از دستاوردهای سفرایشان ایجاد ناامیدی و یاس در دل دشمنان و بیم و هراس در دل مستکبران است که همواره به دنبال القای جدا شدن مردم از نظام و رهبری بودند و با بهره گیری از تمام امکانات این مساله را ترویج و تبلیغ می کردند.

وی با بیان این‌که حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه مایه وحدت و انس بین مسؤولان و مردم و شیعه و سنی خواهد بود،‌ تاکید کرد: در پرتو‌ ولایت مردم استان کرمانشاه وحدت بی نظیر خود را به نمایش خواهند گذاشت و ثابت خواهند کرد دستور مؤکد رهبری چگونه به منصه ظهور رسیده است.

امام جمعه سنقر بیان کرد: این سفر فرصتی است که به تمامی توطئه ها و نقشه های دشمنان خط بطلانی کشیده شود و بار دیگر چهره دشمنان را شرمنده و ثابت کند که نظام اسلامی زنده است و ملت با نظام و رهبری هستند و تا این وحدت هست دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند. /924/ت302/س

ارسال نظرات