۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۴۷۰
امام جمعه کرمانشاه:

شور و شوق مردم کرمانشاه برای استقبال از رهبری وصف شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،‌ مردم این دیار را چشم انتظار تشریف فرمایی مقام معظم رهبری دانست و حال و هوای حاکم بر این استان را وصف نشدنی توصیف کرد.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
حجت الاسلام والمسلمین علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری به این استان را مایه خیر و برکات فراوان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری در هر استان و شهری با برکات معنوی و مادی بسیار توأم است،‌ تاکید کرد: بحمدالله آنچه که مردم این استان می خواهند حضور خود ایشان است و ‌این حضور نیز برکات فوق العاده مادی و معنوی را با خود به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حضور رهبری در استان کرمانشاه ده سال این استان را به جلو خواهد برد،‌ مردم این دیار را چشم به راه و منتظر قدوم مبارک مقام معظم رهبری توصیف کرد.‌

وی با بیان اینکه شور و شعف مردم جهت استقبال از مقام معظم رهبری وصف شدنی نیست،‌ از برپایی ایستگاه های مختلف صلواتی به صورت خودجوش از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خبر داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برنامه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: ایشان روز چهارشنبه به کرمانشاه سفر می کنند و بیش از یک هفته نیز در استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علما همچنین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود به استان کرمانشاه افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم دیدارهای جداگانه ای نیز با طلاب و روحانیان استان خواهند داشت. /924/ت302/ج
ارسال نظرات