۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۴۹۶

معرفی پایگاه جامع تبلیغ در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

خبرگزاری رسا ـ اداره کل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه در پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال پایگاه‌ اینترنتی جامع تبلیغ را با عنوان ذی‌طوی معرفی می کند.
سايت ذي طوي


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، اداره کل امور رسانه های معاونت تبلیغ برای دومین سال پیاپی با محصولات نرم‌افزاری و معرفی پایگاه‌های اینترنتی در پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضور دارد.

بر اساس این گزارش، معرفی اداره تبلیغ اینترنتی و تشریح فعالیتهای این اداره، تعامل با موسسات و مراکز فعال در عرصه اینترنت و حضور مبلغان اینترنتی در نمایشگاه از برنامه های اداره تبلیغ اینترنتی است.

در این غرفه همچنین پایگاه‌ اینترنتی جامع تبلیغ با عنوان ذی‌طوی به نشانی اینترنتی www.zitova.ir از پایگاه های معاونت تبلیغ حوزه های علمیه معرفی و ثبت‌نام و عضوگیری از علاقمندان صورت خواهد گرفت.

نسخه جدید نرم افزار فیش تبلیغ از محصولات نرم افزاری اداره نرم افزارهای دینی است که در غرفه معاونت تبلیغ معرفی و برای فروش به علاقمندان عرضه می شود.

این نرم افزار در چهارمین جشنواره بین المللی رسانه‌های دیجیتال رتبه دوم در بخش ابزار تولید محتوا را کسب نموده است که در نمایشگاه امسال با امکانات جدید عرضه شده است.

نرم افزار مجله مبلغان از نشریات تخصصی معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه یکی دیگر از نرم افزارهایی است که در این غرفه برای علاقمندان عرضه شده است. این نرم افزار شامل متن کامل 100 شماره از مجله مبلغان دربردارنده بیش از 1000 مقاله است.

دو نرم افزار سفیر دانش و محاسبه گر خمس از نرم افزارهای تولیدی این اداره می‌باشند که در آینده‌ای نزدیک به علاقمندان عرضه خواهند شد و در نمایشگاه امسال بازدیدکنندگان غرفه معاونت تبلیغ با امکانات و ویژگیهای آنها آشنا خواهند شد.

معرفی پایگاه اینترنتی معاونت تبلیغ، سامانه اعزام مبلغ هجرت(سماوات) از دیگر بخشهای غرفه این معاونت در پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال می‌باشند.

غرفه این معاونت در بخش نرم افزارها به شماره 659 پذیرای مسئولین، مدیران، اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب و دانشجویان و عموم علاقمندان می‌باشد.

علاقمندان می‌توانند با حضور در غرفه این معاونت از پایگاه های اینترنتی و نرم افزارهای تولیدی استفاده نمایند و با کاربرد و امکانات آنها آشنا شوند.

لازم به ذکر است به منظور نشر فرهنگ دینی و دسترسی آسان علاقمندان به نرم افزارهای مورد نیاز تمامی محصولات نرم افزاری معاونت تبلیغ حوزه های علمیه فقط به قیمت تکثیر عرضه می شود.

پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از پنج شنبه 14 مهرماه آغاز به کار نموده و تا 24 مهرماه سال جاری همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 دایر است./919/د102/ع

ارسال نظرات