۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۵۱۳

برگزاری دروس حوزوی برای عموم مردم در تبریز

خبرگزاری رسا ـ کلاس‌های آزاد دروس حوزوی ویژه عموم مردم علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی در حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار خواهد شد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کلاس‌های آزاد دروس حوزوی ویژه عموم مردم علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی در این مرکز علوم اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که هیچ محدودیتی در پذیرش طلبه به صورت آزاد وجود ندارد، خاطر‌نشان کرد: کلاس‌های آزاد دروس حوزوی از مقدمات تا سطح عالی برای عموم علاقه مندان به تحصیل برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدی ثانی از استقبال جمعی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه های تبریز برای شرکت در این کلاس ها خبر داد و گفت: نام نویسی از عموم علاقه مندان، از فردا 20 مهر آغاز و تا پایان ماه جاری در معاونت آموزش حوزه علمیه طالبیه ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه طالبیه با بیان اینکه کلاس های درسی این دوره از ابتدای آبان ماه سالجاری آغاز تا پایان سال تحصیلی 90 – 91 ادامه خواهد شد، افزود: این طرح در راستای احیای جایگاه تاریخی حوزه علمیه طالبیه و همچنین آشنایی عموم مردم با دروس و علوم حوزوی برگزار می شود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد حوزه علمیه طالبیه تصریح کرد: این مرکز علوم دینی در کنار بزرگ‌ترین بازار خشتی و سرپوشیده جهان که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، واقع شده از این رو پیش بینی می شود بازاریان بیشترین استقبال را از این کلاس ها داشته باشند.

گفتنی است، علاقه مندان جهت نام نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌های 5257413 و 5240222 – 0411 تماس بگیرند./935/ت302/س
ارسال نظرات