۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸
عالم لبنانی ضمن محکوم کردن اتهام آمریکا علیه ایران:

ایران در برابر پروژه های سلطه جویانه آمریکا در جهان اسلام ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ رییس نشست همبستگی ملی لبنان در شمال این کشور ضمن محکوم کردن اتهام های پوچ آمریکا علیه ایران، کشورمان را مانعی غیر قابل عبور در برابر پروژه های سلطه جویانه آمریکا در جهان اسلام دانست.
شيخ مصطفي ملص، عالم برجسته اهل تسنن لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ مصطفی ملص، رییس نشست همبستگی ملی لبنان در شمال این کشور ادعاهای آمریکا درباره دخالت ایران در حادثه سوء قصد به سفیر عربستان در واشنگتن را محکوم کرد.

رییس نشست همبستگی ملی لبنان سخن گفتن از دست داشتن ایران در چنین عملیات بی شرمانه و مجرمانه را مقدمه ای برای تجاوزگری آمریکا علیه منافع جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان دانست.

شیخ مصطفی ملص، این اتهام زنی را برآمده از موقعیت و نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران به عنوان مانع غیر قابل عبور در برابر پروژه های سلطه جویانه آمریکا در منطقه و سرتاسر جهان اسلام برشمرد.

وی همچنین مسؤولان عربستان سعودی را به هوشیاری نسبت به دسیسه های آمریکایی فراخواند و آنها را از فریب و نیرنگ آمریکا بر حذر داشت.

گفتنی است که دولت آمریکا، شب گذشته با داستان سازی های بی اساس، جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتن در طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن متهم کرد؛ اتهامی که از سوی مقامات کشورمان به عنوان طرحی ناشیانه به شدت رد شده است./981/ب902/گ
ارسال نظرات