۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۷۲۰
امام جمعه شبستر:

جنبش وال استریت نماد نفرت عمومی علیه نظام سرمایه‌داری غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر گفت: موج اعتراضات مردمی در وال استریت آمریکا، نماد نفرت عمومی از نظام سرمایه‌داری غرب است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با روحانیان استان کرمانشاه اظهار داشت: دیدگاه‌های مهم ولایت فقیه در شرایط حساس کنونی جهان اسلام راهگشای موانع موجود در انقلاب‌ها و خیزش های مردمی کشورهای منطقه است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد: فروپاشی نظام‌های سرمایه‌داری، سکولاری و کمونیستی غرب و شرق و شدت موج اسلام‌گرایی در سراسر جهان مساله ای بود که رهبری با اشاره به آن هشدار جدی به سردمداران نظام سلطه دادند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که موج اعتراضات مردمی در وال استریت آمریکا، نماد نفرت عمومی از نظام سرمایه‌داری غرب است، گفت: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اشاره داشتند؛ با فروپاشی نظام مادی‌گرای غرب بار دیگر اسلام دوران اوج و تعالی خود را آغاز خواهد کرد.

امام جمعه شبستر با اشاره به بخش‌هایی دیگر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع روحانیان کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در 32 سال گذشته نه تنها در میان میان عامه مردم بلکه در اجتماعات علمایی به دنبال تفرقه و بدبینی روحانیان شیعه و سنی نسبت به یکدیگر بوده اند که البته با روشنگری های ولی فقیه توطئه‌های ننگین دشمنان خنثی شده است.

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی اختلاف میان شیعه و سنی را یکی از روش‌های تضعیف اسلام دانستند و علمای شیعه و اهل سنت را به آگاهی و برگزاری جلسات مشترک و همکاری با یکدیگر دعوت کردند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان کرمانشاه پیام‌های مهم و مختلفی به فتنه‌گران و دشمنان داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: دیدار صمیمی علمای شیعه و اهل سنت این استان با رهبر معظم انقلاب نشان داد که نظام اسلامی همواره در جهت وحدت حول محور قرآن و نبوت تاکید داشته و تبلیغات سوء دشمنان به ویژه آل سعود تاثیری در وحدت ملی و اسلامی ملت ایران نخواهد داشت./935/ت302/س
ارسال نظرات