۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۷۵۶
عضو خبرگان رهبری:

دولت سعودی در دام بازی‌های خطرناک غرب گرفتار نشود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با اشاره به ادعاهای اخیر آمریکا علیه ایران گفت: دولت سعودی در آستانه مناسک بزرگ حج که مایه وجدت امت اسلامی است، نباید در دام بازی های خطرناک و جوسازی‌های غرب علیه ایران گرفتار شود.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: ادعاهای عجیب و واهی مقامات ایالات متحده آمریکا مبنی بر تلاش ایران برای ترور سفیر عربستان، با اهداف تفرقه انگیزانه در آستانه مناسک حج صورت می گیرد.

وی خاطر‌نشان کرد: این شایعه‌ سازی و دروغ ‌پراکنی ‌ها با هدف بر هم زدن رابطه ایران و عربستان و دامن زدن به برخی تحرکات منطقه‌ای بوده است، از این رو دولت سعودی در آستانه مناسک بزرگ حج که مایه وجدت امت اسلامی است، نباید در دام بازی های خطرناک و جوسازی های غرب علیه ایران گرفتار شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیش بینی و تشخیص رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحرکات مغرضانه دشمنان اسلام در آستانه کنگره بزرگ حج تصریح کرد: شناخت این بازی خطرناک بصیرت و هوشیاری می‌طلبد، که امیدواریم مسؤولان کشور عربستان با درک شرایط به دنبال ایجاد فضای امنیتی برای حجاج ایرانی نباشند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تأکید بر این‌که ایران خود بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان است، تصریح کرد: ایران چه نیازی به ترور سفیر و یا مسؤولان عربستان دارد، این توطئه آمریکایی انگلیسی با هدف انحراف افکار عمومی از اعتراضات اخیر وال استریت است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال پرشور مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری اظهار داشت: حرکت حماسی و خودجوش مردم غیور کرمانشاه مایه مباهات، فخر و شرف ایرانیان است.

وی با بیان این‌که استقبال مردم کرمانشاه تجلی ولایت مداری ملت ایران بود، تصریح کرد این استقبال موجی از بصیرت ملت ایران را در حمایت از نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد و به دشمنان نظام اثبات کرد که مردم اران با وجود تحریم ها و تهدیدها حامی ولی فقیه زمان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حکم حبس 12 ساله تعدادی از گروه‌ های اسلامی در جمهوری آذربایجان اظهار داشت: اگر دولت آذربایجان با مردم مسلمانان و بزرگان احزاب اسلامی این کشور توافق نظر داشت، آزادی قره باغ سال ها بود که محقق شده بود./935/پ201/س
ارسال نظرات