۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۹۸۴

چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ آغاز اجرای نهضت احکام آموزی در مدارس شهرستان هشترود و اعزام دانش آموزان بسیجی ملکان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از مهمترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
خبرگزاري رسا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام رجب زاده، رییس اداره تبلیغات اسلامی هشترود از اجرای نهضت احکام آموزی در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: جلسات آموزش احکام در سطح تمامی مدارس این شهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: روحانیان و مبلغان حوزوی هشترودی در این طرح مسائل فقهی و احکام ویژه سنین نوجوانی و جوانی را در مدارس آموزش خواهند داد.

برگزاری نشست هم اندیشی روحانیان مستقر و طرح هجرت بیله سوار

حجت الاسلام شامل رحیم پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار در نشست ماهانه روحانیان مستقر و طرح هجرت این شهر با تاکید بر گسترش مطالعات به روز، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در تبلیغ اظهار داشت: جذب حداکثری مخاطب بخصوص نسل جوان و برنامه ریزی در تبلیغ رمز موفقیت یک روحانی مبلغ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) که می فرمایند؛ با رفتارتان مردم را به سوی خدا بخوانید، گفت: روحانیت باید عامل به احادیث و سیره نبوی باشد تا تاثیر گذاری لازم را در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام رحیم پور در ادامه روحانیان فعال بیله سوار را به برگزاری کلاس تفسیر در سطح مساجد شهرستان دعوت کرد.

جوانان، در تحکیم پایه های انقلاب نقش مستقیم دارند

حجت الا سلام اباصلت فیضی زاده در همایش مدیران عقیدتی و نظارت سپاه مراغه گفت: در سایه انقلاب اسلامی امروز جوانان مومن و متعهد کشورمان در عرصه سازندگی، علم و سیاست برای سربلندی ایران اسلامی در تلاش بوده و انقلاب را در تمامی فتنه ها بیمه کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان نقش مستقیم و برجسته در موفقیت های انقلاب اسلامی دارند، افزود: به برکت جوانان مومن و متعهد امروز انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته است.

حجت الاسلام فیضی زاده در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای انحراف افکار و اندیشه های جوانان انقلاب اسلامی، افزود: جوانان می توانند با ارتقاء معنویت و بصیرت دینی آینده کشور را در مقابل تهدیدات نرم تضمین کنند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: بسیج امروز در اوج عظمت و اقتدار بوده و با تبعیت از ولایت در برابر افکار انحرافی و فتنه های نرم دشمنان استوار ایستاده است.

اعزام دانش آموزان بسیجی ملکان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ملکان 450 نفر از دانش آموزان دبیرستانی ملکان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار رجب ذوالقدری گفت: دانش این سفر معنوی چهار روزه به مناطق عملیاتی جهت آشنایی بیشتر این عزیزان با ایثارگری ها و دلاوری های نسل گذشته آنها می باشند که چگونه از کیان و تمامیّت اسلام و مسلمین و مملکت اسلامی دفاع کردند.

فرمانده سپاه ملکان افزود: در هر اتوبوس دانش آموزان، یک راوی دوران دفاع مقدس در نظر گرفته شده تا روزهای به یادماندنی جنگ تحمیلی را برای دانش آموزان بازگو کند./935/د101/س

ارسال نظرات