۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۱۳۵

برگزاری گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در شمال‌غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی روحانیان و رؤسای عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال غرب کشور در مراغه برگزار شد.
روحانيان ارتش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گردهمایی روحانیان و رؤسای عقیدتی سیاسی ارتش منطقه شمالغرب کشور عصر روز گذشته در سالن سرباز پادگان امام رضا(ع) مراغه برگزار شد.

‌حشمت الله ملکیان، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سخنانی با اشاره به جایگاه و نقس عقیدتی سیاسی ارتش در ارتقای بصیرت و بینش رزمندگان این نیروی ولایی اظهار داشت: حضور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی در کنار ارتشیان چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز همواره مؤثر، مفید و تعیین کننده بوده است.

وی با تأکید بر اینکه حضور معنوی روحانیت همواره مایه دلگرمی نیروهای ارتشی بوده است، گفت: آموزش و درسی که روحانیت و کارکنان این سازمان به سربازان داده، عشق ورزیدن به ولایت است، تا جایی که به نام ارتش حزب الله نامیده شد.

ملکیان با بیان این‌که افتخار نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی فقیه، مجتهد، مدیر و مدبر است، خاطر نشان کرد: نیروهای جان بر کف ارتش امروز آماده هرگونه جانفشانی در راه ولایت فقیه و تعالی ایران اسلامی هستند.

همچنین حجت الاسلام سیدعلی فقیه، رییس سازمان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی شمالغرب کشور از برگزاری دوره های ارتقای علمی روحانیان و کارکنان این سازمان خبر داد و افزود: به دنبال برگزاری جلسات مشاوره ای از سوی روحانیان برای ارتقای بینش و بصیرت پرسنل ارتش در منطقه هستیم.

وی با بیان این‌که پانزده یگان مستقل در قرارگاه عملیاتی شمالغرب کشور فعال هستند، تصریح کرد: اجرای طرح‌های بصیرت، بصار و نور مبین درجهت تقویت و آگاهی بخشی کارکنان ارتش، دیدار کارکنان این سازمان با رهبر معظم انقلاب و تجلیل از پیشکسوتان دوره دفاع مقدس، از فعالیت های این سازمان در شمالغرب کشور است./935/پ202/س

ارسال نظرات