۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۱۸۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

توطئه دشمنان خللی در الگوگیری دنیا از نظام اسلامی وارد نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی یک جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: با وجود همه تلاش‌های دشمنان نظام برای ناکارآمد جلوه دادن دین در اداره امور جامعه، اما امروز شاهد هستیم نظام اسلامی به پشتوانه احکام ناب اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و تراز اول در سطح دنیا مطرح است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار مدیر کل و جمعی از کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان با بیان این که روحیه و فطرت انسان بر اساس زیاده‌خواهی شکل گرفته است، گفت: این زیاده‌خواهی او را وادار به کارهای خلاف اخلاق و انصاف و انسانیت می‌کند و این کارهای نادرست در همه ادوار حتی در زمان پیغمبراکرم(ص) وجود داشته، چون روح زیاده‌خواهی همواره با انسان‌ها است مگر اینکه مهار شود.

وی، ایمان و تقوای الهی را یکی از مهم‌ترین راه‌های مهار روح زیاده‌خواهی دانست و خاطرنشان کرد: زمانی که انسان معتقد به خداوند و قیامت باشد به ‌یقین این انگیزه او را از انجام چنین کارهایی باز می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که در روایات بسیاری نقل شده که ائمه معصومین(ع) مسلمانان را از این گونه اعمال ناشایست بر حذر داشته اند، خاطرنشان کرد: این جهان، جهانی است که عکس‌العمل دارد و اعمال آدمی را پاسخ می‌دهد اگر هیچ کدام این‌ها مؤثر نبود حکومت اسلامی نباید در این مورد دست بسته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، برخورد با بی قانونی ها و مجرمان را یک اصل مهم در نظام اسلامی دانست و با بیان این که مدعیان دفاع از حقوق بشر برخورد قانونی با مجرمان مغایر با حقوق بشر می دانند، ادامه داد: این درحالی است که در دین مبین اسلام این گونه قوانین برای اصلاح جامعه و سوق دادن آن در جهت جامعه اسلامی امن وسالم است.

وی با بیان این که در یک جامعه اسلامی ما نباید شاهد بی قانونی و عدول از مرز احکام اسلامی باشیم، تصریح کرد: همه تلاش ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید اجرای صحیح عدالت و احکام ناب اسلامی در سطح جامعه باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، اجرای صحیح قانون و نظارت دقیق بر اجرای آن را زمینه ساز تقویت امنیت جامعه دانست و ادامه داد: دین مبین اسلام کامل ترین دین در جهان است و قوانین بسیار مناسبی برای برقراری عدالت اجتماعی درجامعه وضع کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی یک جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: با وجود همه تلاش های دشمنان نظام برای ناکارآمد جلوه دادن دین در اداره امور جامعه، اما امروز شاهد هستیم نظام اسلامی به پشتوانه احکام ناب اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و تراز اول در سطح دنیا مطرح است.

امام جمعه رشت، احکام ناب اسلامی را عامل رشد کشور در عرصه های مختلف دانست و ادامه داد: در سه دهه اخیر با نهادینه شدن ارزش های اسلامی در سطوح مختلف کشور شاهد یک رشد و پیشرفت همه جانبه در حوزه های مختلف هستیم./950/پ202/س
ارسال نظرات