۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۸۳
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

تمامی دیکتاتورها به زیر پای مردم مظلوم مسلمان لگد مال خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم، تحقق سقوط قذافی را با بانگ تکبیر و اقامه نماز مردم میسر دانست و اظهار داشتداد: ایمان مردم لیبی قذافی را به زیر کشید و دیکتاتورها بدانند که روزی جسد آنها نیز به زیر دست و پای مردم انقلابی خواهد افتاد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به روز زیارتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام اشاره کرد و ضمن بیان بخشی از فضائل امام رضا علیه السلام به نکاتی درباره فضیلت زیارت آن حضرت پرداخت.

امام جمعه قم با اشاره به سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم، به بیان نکاتی درباره سفر اخیر ایشان به کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: این سفر هم به لحاظ زمانی و هم از نظر موقعیت مکانی از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی سفر رهبر معظم انقلاب را پر خیر برکت توصیف کرد و افزود: از جمله آثار این سفر حضور با شکوه مردم این استان اعم از شیعه و سنی بود که با این حرکت پاسخ دندان شکنی به دشمنانی تفرقه افکن دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی سقوط دیکتاتورهای مسلط بر کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری را از جلوه هی بیداری اسلامی توصیف کرد و تصریح کرد: امروز این سقوط های پی در پی به لیبی رسیده است.

وی تحقق سقوط قزافی را با بانگ تکبیر و اقامه نماز مردم میسر دانست و ادامه داد: ایمان مردم لیبی قزافی را به زیر کشید و دیکتاتورها بدانند که روزی جسد آنها نیز به زیر دست و پای مردم انقلابی خواهد افتاد.

امام جمعه قم با تلاوت آیه 92 سوره یونس « فَالْیَوْمَ نُنَجِّیکَ بِبَدَنِکَ لِتَکُونَ لِمَنْ خَلْفَکَ آیَةً وَ إِنَّ کَثِیراً مِنَ النَّاسِ عَنْ آیَاتِنَا لَغَافِلُونَ‌ » گفت: این پیام قرآن به حکام ظالم است که اگر دست از ظلم تعّدی به مردم بر ندارید فردا جنازه شما کاخ نشینان هم زیر پای مردم مسلمان کوخ نشین لگد مال خواهد شد.

وی با اشاره به تهمت هایی که اخیرا دولت آمریکا به ایران زده است گفت: این دشمنان سیلی خوره اسلام، می خواهند با تحریک کشورهایی همچون عربستان و ترکیه و یمن بین مسلمان اختلاف و اشتقاق ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: آمریکا بداند با مطرح کردن چنین اتهاماتی نمی تواند اوضاع بحرانی و رسوایی های اخیر خود را از دید جهانیان پنهان کند و ذهن ملت های بیدار را به جهت دیگری منحرف کند./928/پ201/ص
ارسال نظرات