۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۲۸۴
امام جمعه اردبیل:

سناریوی هالیوودی غرب شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به اتهامات دولت آمریکا علیه ایران گفت: سناریوی هالیوودی غرب نتوانست جایی در اذهان مردم حق طلب دنیا پیدا کند.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه‌ های نماز جمعه با شاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه اظهار داشت: این سفر اوج اتحاد اقوام و همدلی مذاهب مختلف را به نمایش گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: استقبال پرشور مردم اقوام مختلف استان کرمانشاه از رهبری نظام به دنیا ثابت کرد که اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه‌ای است که نظام اسلامی ما همیشه به آن می‌بالد، در حقیقت این سفر به غرب فهماند که 33 سال سرمایه‌گذاری و پول خرج کردن آنها برای دلسرد کردن ملت ایران از نظام بی‌ نتیجه بوده ست.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به بخش هایی از منویات مهم مقام معظم رهبری در جمع مردم استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود به صراحت اعلام کردند که دنیا پیچ بزرگ تاریخی و سرنوشت‌سازی را در حال گذر است که در این پیچ بزرگ ترین خطر برای نظام استکباری آن است که ایران الگوی دنیا و ملت‌های آزادی‌خواه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تاکید بر اینکه توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران تمامی نخواهد داشت، گفت: استکبار جهانی قصد دارد سناریوی ترور سفیر عربستان را به نام ایران تمام کند تا شاید با یک تیر دو نشان بزند، غافل از اینکه سناریوی هالیوودی غرب نتوانست جایی در اذهان مردم حق طلب دنیا پیدا کند.

وی ادامه داد: این سناریوی خیالی در مرحله اول به دنبال مظنون کردن ملت‌های انقلابی را علیه ایران بود و در گام بعدی می خواست هزینه ملت ایران را در ایستادگی برابر استکبار جهانی بالا ببرد، البته استکبار بداند که چنین رویاهایی برای ملت ایران تعبیر نخواهد شد.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هلاکت معمر قذافی دیکتاتور لیبی از سوی انقلابیون اظهار داشت: با سقوط صدام، بن علی و حسنی مبارک چهارمین دیکتاتور لائیک و سکولار دنیا قذافی نیز سقوط کرد و حیات خود را که تا دیروز وابسته به امریکا و نظام غرب بود به دست خود آنها از دست داد.

وی دین ستیزی و نادیده گرفتن منافع ملی، مزدوری نظام استکبار، جدایی با مردم، جنگیدن با علما و فراموشی وعده های الهی را از مهم‌ترین عوامل سقوط و نابودی قذافی دانست و گفت: هرجا حاکمان فاسق با علما و روحانیلن ستیز کرده و به شان و منزلت آنها اهانت کرده‌اند، به تیر غیب الهی دچار شده‌اند و خداوند روزگار آنها را سیاه و بی‌سرانجام کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به تحرکات ضددینی حکام برخی از کشورهای منطقه تصریح کرد: دولتمردان این کشورها باید از عاقبت دیکتاتورهای سرنگون شده عبرت بگیرند، چراکه زمانی به عنوان مهره سوخته غرب از صحنه خارج خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتهامات استکبتار جهانی مبنی بر نقش حقوق بشر در ایران اظهار داشت: سؤال اینست که چرا ملت فلسطین برای رسیدن به آرمان خود از سوی آمریکا و دیگر دیکتاتورها با 720 بار وتو مواجه شده، در حالی که رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر با هیچ اعتراضی رو به رو نیست.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم در دنیاست، افزود: دولت های استعمارگر و استکباری غربی بیشتر آشنا با فرهنگ تروریسم هستند یا ایران که بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./935/پ201/س
ارسال نظرات