۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۲۸۷
آیت الله حیدری:

آل سعود از کشته شدن معمر قذافی درس عبرت بگیرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با هشدار به سران آل سعود در خصوص عدم حمایت از آمریکا و همدستان او، اظهار داشت: آل سعود از کشته شدن معمر قذافی درس عبرت بگیرد.
آيت الله محسن حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه کوت عبدالله اهواز به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با سفر به این استان، به جهانیان نشان دادند که مردم همواره در صحنه حضور داشته و اجازه نخواهند داد که مویی از سر این انقلاب کم شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که حضور مردم در استقبال از ولی و سرپرست خود کم نظیر بود، گفت: بحمدالله در هر کجای ایران که مقام معظم رهبری حضور یابند، جمعیتی کم نظیر حاضر شده از ولی فقیه خود به شیوه با شکوهی استقبال می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از کشته شدن جنایتکار و دیکتاتور لیبی، خاطر نشان کرد: قذافی جنایتکار در این چند هفته اخیر بیش از چند صد هزار نفر را مظلومانه کشت؛ از این رو به درک واصل شدن این جنایتکار ملعون نه تنها مایه خوشحالی برای مردم این کشور بوده، بلکه برای همه آزادی خواهان به ویژه مردم غیور ایران است.

آیت الله حیدری، عدم حمایت آمریکا و انگلیس از معمر قذافی را هشدار و درس عبرتی برای حکومت های آل سعود دانست و گفت: دولتمردان آل سعود باید از این مسأله درس عبرت گرفته به دوستی خود با سران استکبار افتخار نکنند؛ چرا که قذافی نیز با این همه نوکری برای آمریکا این چنین و بدون هیچ گونه حمایت و پشتیبانی توسط مردم همین کشور به درک واصل شد و شما حکومت های آل سعود نیز با ادامه دادن این روش به سرنوشتی بهتر از قذافی دچار نمی شوید.

وی با اشاره به بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای اسلامی، اظهار داشت: تا چند ماه پیش بیداری اسلامی تنها در برخی از کشورها شکل گرفته بود، اما هم اکنون جهانیان نظاره گر فراگیر شدن این بیداری در سراسر جهان هستند، که این مسأله به برکت نفوذ ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران در عمق جان مردم آزادی خواه جهان است.

مدرس خارج فقه حوزه علمیه به جنبش شکل گرفته در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی اشاره و تأکید کرد: پس از اقدام های نا خوشایند دولتمردان آمریکایی، جنبشی در یکی از خیابان های آمریکا به نام وال استریت شکل گرفت که هم اکنون این جنبش به سراسر کشورهای اروپایی کشیده شده، که این مسأله زنگ خطر بزرگی برای مستکبران است.

وی با اشاره به سخنان سران آمریکایی در خصوص نقش داشتن ایران در ترور نا موفق سفیر عربستان، گفت: دولتمردان آمریکایی برای معطوف کردن اذهان عمومی جهان به سمت ایران و منحرف کردن آنان از جریانات شکل گرفته در کشورهای خود به ویژه جریان وال استریت، این نقشه ترور نا موفق سفیر عربستان را کشیدند.

آیت‌الله حیدری خاطر نشان کرد: ایران نیازی به ترور این گونه افراد ندارد؛ چرا که نظام و شرع مقدس اسلام با این گونه از اقدامات مخالف بوده و برای بر اندازی نظام طاغوتیان به مردمان این کشورها پیغام مبارزه با ظلم و استکبار را می دهد./9465/پ202/ص
ارسال نظرات