۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۳۵۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

استقبال مردم کرمانشاه از رهبری نشان از اوج دلدادگی ملت به ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیوند امت اسلامی با ولی فقیه زمان ناگسستنی است، گفت: استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه از معظم له نشان دهنده اوج دلدادگی این ملت به ولایت است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عصر شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در قائمشهر برگزار شد، به سفر 9 روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه و استقبال عظیم مردم این شهر از ایشان اشاره کرد و گفت: این استقبال پر شور و کم نظیر ریشه در اعتقادات و اصل نظام و ولایت فقیه دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استقبال از مقام معظم رهبری در کرمانشاه پیام ویژه ای برای دنیا دارد، تصریح کرد: دنیا باید بداند پیوند میان امت و ولایت فقیه یک پیوند عمیق و ناگسستنی است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که ملت ایران در همه صحنه های حساس این انقلاب همواره نقشی تأثیرگذار داشته است، ادامه داد: این مردم با آفریدن حماسه‌های ارزشمند در سه دهه اخیر سبب اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا شدند.

وی با تأکید براین که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه گذشته از انقلاب اسلامی همواره پشتیبان حقیقی ولایت فقیه بوده و هستند، بیان داشت: این مردم در حمایت از ولی فقیه زمان حتی از بسیاری از خواص نیز پیشی گرفته اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، نقش مردم در اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی را بی بدیل توصیف کرد و ادامه داد: ملت ایران همواره با حمایت های خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی در بخش دیگری سخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که امروز این بیداری به کشورهای اروپایی نیز سرایت کرده است، افزود: اعتراض های اخیر مردم در ایالت‌های آمریکا نشان دهنده نقش بیداری اسلامی خاورمیانه در اروپا و آمریکا بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، انقلاب اسلامی ایران را احیا کننده احکام ناب اسلامی دانست و ادامه داد: با پیروزی این انقلاب الهی بسیاری از ارزش های اسلامی که در گذشته مورد بی توجهی قرار می گرفت دوباره زنده شد.

وی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی شکو بزرگی برای غربی ها بود، افزود: آنها بیش از سه دهه است که همه توان خود را برای خدشه دار کردن اسلام ناب در این کشور به کار گرفته اند، اما همواره شکست خورده بوده اند.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجهی جدی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاسیه نماز شد و تأکید کرد: دستگاه های اجرایی استان باید دغدغه های مقام معظم رهبری در این خصوص را محقق کنند.

وی با بیان این که ما باید در حوزه فرهنگ، نوآوری و ابتکار داشته باشیم و وارد فضای مجازی شویم تا برای نسل جوان جلب توجه کند و سرگرمی سالم ایجاد شود تا از آسیب پذیری، مصون بماند، ادامه داد: باید شاهد اثرات کارهای فرهنگی در جامعه باشیم و این امر با اتاق فکر و اولویت بندی آن ممکن است./950/پ202/س
ارسال نظرات