۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۴۵۸
در گفت‌و‌گو با ائمه جمعه خوزستان مطرح شد؛

عمر نظام استبدادی و سرمایه‌داری رو به پایان است

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه خوزستان در سخنانی عمر نظام استبدادی مستکبران را رو به اتمام توصیف و عنوان کردند: چند صباحی بیش تا نابودی مستکبران باقی نمانده است.
استکبار
حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره تحولات شکل گرفته در منطقه، اظهار داشت: موج فزاینده ای از اعتراضات و آشوب نسبت به اقدام های نظام سرمایه داری آمریکا شکل گرفته، که این مسأله سبب فروپاشی قدرت شیطان بزرگ و حامیان او شده است.

استاد حوزه علمیه آبادان، گفت: اوضاع جهانی هم اکنون برای آمریکا و رژیم صهیونیستی دشوار شده؛ چرا که موج استکبار ستیزی با سرعت در حال گسترش است.

امام جمعه آبادان، با تأکید بر این که جهانیان باید آگاه باشند که غرب در آتش اعمال خودش می‌سوزد، گفت: نوید نابودی استکبار را امام راحل(ره) در دوران آغازین انقلاب اسلامی ایران دادند و جهانیان به روشنی شاهد این مسأله هستند.

حجت الاسلام اصفهانی، به کشته شدن خفت بار معمر قذافی دیکتاتور لیبی اشاره و خاطر نشان کرد: آل خلیفه، آل‌سعود و دیگر دیکتاتورهای ظالم منطقه هوشیار باشند که اگر همچنان به راه خود ادامه دهند، سرنوشتی بهتر از معمر قذافی نخواهد داشت.

شیشه عمر نظام سرمایه داری غرب شکسته شد

حجت الاسلام ابوعلی، امام جمعه بهبهان، به تحولات اروپا و آمریکا و جنبش وال استریت اشاره کرد و گفت: شیشه عمر نظام سرمایه‌داری غرب شکسته شده و هر روز دشمنان اسلام در حال عقب‌نشینی بوده و جمهوری اسلامی ایران در حال پیشروی است.

این فعال عرصه فرهنگی، با اشاره به تحولات کشورهای منطقه و نابودی دیکتاتور لیبی، اظهار داشت: کشته شدن معمر قذافی از سوی مردم این کشور نویدی برای مردم کشورهای آزادی خواهان جهان بوده که این چنین ظالمان از صحنه روزگار محو می شوند.

خطیب جمعه بهبهان، در ادامه سخنان خود، گفت: بزرگ‌ترین مانع جوامع بشری برای رسیدن به کمال و برپایی حکومت یکدست جهانی نظام سرمایه‌ داری لیبرال بوده؛ چرا که در آن نظام روز به روز شکاف و فاصله طبقاتی میان طبقه کارگر و کارفرما بیشتر شده و سرانجام بحران ‌های اقتصادی و اجتماعی به وجود می آید و این چیزی بود که امروزه سبب به وجود آمدن جنبش وال استریت شد.

حجت الاسلام ابوعلی تأکید کرد: اعتراض وال ‌استریت نتیجه مستقیم رکود اقتصادی آمریکا از سال 2006 بوده که نتیجه آن افزایش بیکاری در جامعه، کاهش دستمزدها و مشکلات فراوان اقتصادی جامعه آمریکا است.

کشته‌شدن معمر قذافی درس عبرتی برای دیگر حکام مستبد قرار گیرد

حجت الاسلام عبدالرضا حسینی فرد، امام جمعه موقت شیبان، به سخنان سران کشورهای غربی، در خصوص نقش داشتن ایران در ترور نا موفق سفیر عربستان اشاره کرد و اظهار داشت: مستکبران با طراحی این مسأله در تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی جهان از جریان وال استریت و سوق دادن آنها به سوی ایران هستند.

این فعال عرصه فرهنگی، با اشاره به کشته شدن معمر قذافی، دیکتاتور لیبی، خاطر نشان کرد: این مسأله باید برای دیگر حکام مستبد درس عبرتی باشد؛ چرا که عاقبت ظلم، سرنگونی و نابودی است و این مسأله با صراحت در آیات و روایات معصومین(ع) آمده است.

وی تأکید کرد: سرنگونی معمر قذافی تحول عمیقی است که در منطقه رخ داده و انشاء الله تا چند ماه آینده شاهد سرنگونی دیگر دیکتاتورهای جهان باشیم.

حجت الاسلام حسینی فرد، سر منشأ همه خودخواهی های بشر را غفلت از یاد خدا عنوان کرد و گفت: اگر انسان به یاد خدا نباشد دست به هر کاری زده و توجه نمی کند که اعمال او چه پیامدهای بدی را به همراه دارد.

چند صباحی بیش تا نابودی مستکبران باقی نمانده است

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، با بیان این تا نابودی کامل ستمگران چند صباحی بیش باقی نمانده، خاطر نشان کرد: ستمگران و فراعنه‌ای مانند مبارک و قذافی، زین العابدین بن علی یکی پس از دیگری به دست مردم سرنگون شدند، که انشاء الله در آینده ای نه چندان دور دیگر مستکبران نیز از صحنه روزگار به دست مردم کشور خود نابود می شوند.

وی با ابراز خوشحالی از کشته شدن دیکتاتور لیبی، گفت: به درک واصل شدن این جنایتکار ملعون نه تنها مایه خوشحالی برای مردم این کشور بوده، بلکه برای همه آزادی خواهان جهان است؛ چرا که این جنایتکار و غارتگر در این چند ماه اخیر بیش از چندین هزار نفر را بی گناهانه کشت.

امام جمعه خرمشهر، با اشاره به بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای اسلامی، اظهار داشت: تا چند ماه پیش بیداری اسلامی تنها در برخی از کشورها شکل گرفته بود، اما هم اکنون این بیداری اسلامی تا قلب اروپا و آمریکا به پیش رفته، که این مسأله به برکت گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام موسوی در پایان سخنان خود، در خصوص مبارزه با دشمنان اسلام و پیروزی در آزمایش الهی سخن گفت و اظهار داشت: در مبارزه با دشمنان باید از هر ابزار و شیوه ای استفاده کرد؛ از این رو مردم غیور ایران باید در برابر کفار و مشرکان همچون سدی محکم ایستادگی کرده و از آرمان های انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند./9465/ت301/س

ارسال نظرات