۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۵۰۶

طلاب برگزیده حوزه علمیه گرمی تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ طلاب برگزیده حوزه علمیه خواهران حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان گرمی از توابع استان اردبیل مورد تجلیل قرا گرفتند.
طلاب برگزیده حوزه علمیه گرمی تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمی، امروز در مراسم تجلیل از طلاب برگزیده حوزه علمیه خواهران این شهر اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران کانون‌‌های هدایت و معرفت بخشی جامعه هستند و خواهران طلبه در همه عرصه‌ها حضور چشمگیر داشته و با انگیزه و تلاش وارد می‌شوند.

وی پاسخ به شبهات جوانان و مقابله جدی با ناتوی فرهنگی غرب را وظیفه حوزه‌‌های علمیه دانست و اظهار داشت: امروز که با بمباران شبهه‌ها از طریق رسانه‌ های غربی روبه‌رو هستیم باید از تهدید رسانه‌ها به عنوان فرصت استفاده ببریم.

حجت الاسلام صفری در ادامه با تاکید بر گسترش مطالعات غیر درسی و عمومی خواهران طلبه و حضور فعال در عرصه های پژوهشی اظهار داشت: برای ورود به عرصه‌های مختلف فعال شوید تا بتوانید در عرصه‌‌های نوین تبلیغی مانند فضای مجازی تاثیرگذار باشید.

امام جمعه گرمی با اشاره به اینکه تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند منطقه‌ای را متحول می‌کنند، تصریح کرد: امروز بسیاری از تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه خواهران به تبلیغ و ترویج معارف حقه شیعه می‌پردازند و مجالس مذهبی بانوان را از هرگونه خرافه گری مصون نگه می دارند.

وی در ادامه با تقدیر از کسب رتبه برتر کشوری از سوی طلاب خواهر حوزه علمیه ولی‌عصر گرمی در مسابقه کتابخوانی آثار شهید مطهری در میان طلاب خواهر سراسر کشور گفت: حوزه علمیه ولیعصر عج خواهران گرمی در سال 1379 تاسیس شده و هم اکنون در سطح دو علوم حوزوی، 135 طلبه دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانم ها رقیه جمشیدی و اثنایی صفایی که در مرحله کشوری آزمون کتابخوانی آثار شهید مطهری در حائز رتبه های اول و دوم شده بودند، تجلیل به عمل آمد./935/پ202/س
ارسال نظرات