۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۵۲۵

4 هزار روستای خوزستان میزبان طرح بلاغ مبین در عید غدیر می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد: طرح بلاغ مبین در دهه ولایت در چهار هزار روستای خوزستان به مناسبت عید سعید غدیر برگزار می‌شود.
حجت الاسلام بلک 
رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، روز گذشته در نشست هماهنگی دهه ولایت در محل تالار شهید رجایی استانداری خوزستان، با تشریح ویژه برنامه‌های این سازمان در دهه ولایت ابراز داشت: اعزام مبلغ در اولویت کار سازمان تبلیغات است و در این زمینه در نظر داریم تا در دهه ولایت از مبلّغان و فضلای حوزه علمیه در اعزام به مناطق مختلف استان استفاده نماییم.

این مقام مسؤول همچنین اجرای جشن در 1500 مسجد، هیئت و حسینیه و برگزاری 24 همایش علمی و کاربردی در استان را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات استان خوزستان در دهه ولایت دانست.

حجت الاسلام بلک در ادامه سخنان خود به اجرای طرح بلاغ المبین در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این طرح که در چهار هزار استان خوزستان برگزار می شود مبلغین با حضور در این مناطق به پاسخ شبهات روستاییان می پردازند.

وی اظهار داشت: این طرح به منظور اعزام مبلغان و پوشش دادن نقاط مختلف استان به اجرا در می آید به گونه ای که روستاهای دوردست خوزستان نیز از حضور مبلغان در منطقه خود بهره مند خواهند شد.

وی افزود: در دهه ولایت و عید غدیر خم،‌ پنج هزار نفر روز تبلیغ پیش بینی شده که با اعزام مبلغان و کارشناسان دینی به نقاط جمعیتی استان اجرا می شود./9463/پ202/س






ارسال نظرات