۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۵۳۰
امام جمعه سردشت دزفول:

جوانان ایرانی با عدم استفاده از کالاهای خارجی دشمنان را تحریم اقتصادی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول، اظهار داشت: مردم ایران باید وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را از کالاهای ایرانی تأمین کنند؛ چرا که استفاده از کالاهای بیگانه سبب ضربه به اقتصاد ما می شود؛ از این رو جوانان ایرانی با عدم استفاده از کالاهای خارجی دشمنان را تحریم اقتصادی کنند.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به تفاوت های انقلاب اسلامی ایران، با سایر انقلاب های کشورهای دیگر، اظهار داشت: ایجاد انقلاب در یک کشور بسیار مشکل و سخت بوده، اما مشکل تر از آن حفظ دستاوردها و آرمان های همان انقلاب است و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها استمرار و تداوم آرمان های آن بوده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را ریشه در قیام اباعبدالله حسین(ع) دانست و گفت: نظام اسلامی برخواسته از بطن اسلام به ویژه معارف پیامبر اعظم (ص) و ریشه در قیام اباعبدالله حسین(ع) داشته و یکی از ثمرات آن قیام عظیم عاشورا بوده است.

تداوم ارزش ها  یکی از فلسفه های راهپیمایی 13 آبان است

این فعال عرصه فرهنگی، برگزاری راهپیمایی 13 آبان را سبب تداوم ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: برگزاری این گونه راهپیمایی ها از جنبه های گوناگون قابل بررسی بوده که یکی از آنها آشنا شدن جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب با حوادث شکل گرفته در دوران آغازین انقلاب اسلام ایران و دیگری تداوم ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

استاد حوزه علمیه، به سیزدهم آبان ماه سال 58 اشاره کرد و با یادآوری چند نکته، افزود: در این روز بزرگ که امام خمینی(ره) آن را به عنوان انقلاب دوم ایران معرفی کردند، دانش آموزان و دانشجویان با حمله به سفارت آمریکا، لانه جاسوسی شیطان بزرگ را شناسایی و آن را منهدم کردند.

حجت الاسلام نصیری در ادامه سخنان خود، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را افتخاری بزرگ برای جوانان ایران زمین دانست و بیان داشت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پس از تسخیر این لانه با قدرت بیان کردند که هیمنه آمریکا در جهان از هم پاشید و این راهپیمایی که در سیزدهم آبان هرسال برگزار می شود برای یادآوری این روز بزرگ است.

امام جمعه سردشت دزفول، با تأکید بر عدم استفاده مردم از کالاهای خارجی و صهیونیستی، گفت: مردم ایران باید وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را از کالاهای ایرانی تأمین کنند؛ چرا که استفاده از کالاهای بیگانه سبب ضربه به اقتصاد ما می شود و این همان مسأله ای که دشمنان به دنبال آن هستند؛ از این رو جوانان ایرانی با عدم استفاده از کالاهای خارجی دشمنان را تحریم اقتصادی کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت دولت از تولیدات داخلی بیان داشت: دولت باید با همه قوا از کالاهای داخلی حمایت کرده و مردم نیز باید خود را موظف به استفاده از کالاهای ایرانی کنند اما این مسأله دلیلی بر بی کیفیت تولید کردن کالاهای داخلی نمی شود و باید روز به روز بر کیفیت مصارف ایرانی افزوده شود.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: مشاهده می شود که مردم ایران با قدرت در راهپیمایی شرکت کرده و علیه نظام استکبار شعار می دهند اما پس از آن از کالاهایی خریداری می کنند که ساخت همان کشورهای مستکبر است که نسبت به این مسأله باید تجدید نظر شود.

حجت الاسلام نصیری در پایان سخنان خود، با دعوت جوانان نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، اظهار داشت: مردم غیور و ولایت مدار ایران به ویژه قشر جوان جامعه باید با همه قوا در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و بار دیگر ولایت مداری خود را به جهانیان به اثبات رسانند./9465/ت302/س

ارسال نظرات