۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۶۹۸
رییس کل دادگستری خراسان رضوی:

مصادیق بدحجابی از طریق رسانه ها به مردم معرفی شود

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید براینکه بدحجابی اختصاص به بانوان ندارد، گفت: کمیسیون تعیین مصادیق بدحجابی که در وزارت کشور تشکیل شده مصادیق بدحجابی و بدلباسی را برای آقایان وخانم ها مشخص کرده است که باید از سوی اصحاب رسانه این مصادیق به مردم معرفی شود.
حجاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن شریعتی در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه برخورد با بدحجابی اظهار داشت: در دادگستری خراسان رضوی با هماهنگی نیروی انتظامی و دست اندرکاران این امر، در معاونت اجتماعی و پیگیری از وقوع جرم دادگستری استان کمیته ای با عنوان کمیته مبارزه با مظاهر علنی فساد ایجاد شده که یکی از مباحث مورد بحث در آن، توسعه حجاب و مقابله با بدحجابی است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تشکیل اکیپ های نظارت در نیروی انتظامی ادامه داد: دردادگستری استان نیز شعباتی از دادسرا برای تعقیب قضایی افراد بدحجاب در معابر عمومی تعیین ده است و هر فردی که پس از ارائه تذکر از سوی نیروی انتظامی باز هم اصرار ورزد، با رعایت موازین شرعی به یگان انتظامی هدایت و ضمن تشکیل پرونده به قضات ویژه که در بین آنان قضات و دادیاران خانم نیز حضور دارند معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات فرهنگی خوبی که خصوصا در محیط های آموزشی و فرهنگی همچون طرح حجاب مدارس ریحانة النبی اجرا می شود، روز به روز شاهد ترویج و توسعه فرهنگ حجاب باشیم. /930/پ203/ع

ارسال نظرات