۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۸۲۲

جشنواره وبلاگ‌نویسی علمدار بصیر در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی علمدار بصیر به همت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد. ‌
وبلاگ نويسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، فرهنگ مستعد، معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جشنواره سراسری وبلاگ ‌نویسی «علمدار بصیر» به مناسبت سالروز شهادت شهید مرحمت بالازاده خبر داد و اظهار داشت: آن شهید نوجوان که با اصرار فراوان بالاخره نامه اعزام خود به جبهه های حق علیه باطل را از دست مبارک مقام معظم رهبری دریافت کرد، الگویی ماندگار برای دانش آموزان بسیجی کشور است.

وی با بیان اینکه جشنواره علمدار بصیر با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی شهید بالازاده و معرفی شهدای دانش آموز کشور برگزار می شود، گفت:: نام نویسی برای شرکت در این جشنواره آغاز شده پ و تا 5 آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

‌مستعد ادامه داد: وبلاگ نویسان برای نام نویسی و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه سایبری می‌توانند به آدرس این جشنواره به نشانی www.balazadeh.ir مراجعه و فرم مربوطه را پس از تکمیل به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تتشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی‌ اظهار داشت: مسابقه نقاشی «همکلاسی شهید»، تجلیل از دانش آموزان بسیجی نخبه و نمونه، چاپ ویژه‌نامه «نسل عاشورا» از دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهید دانش آموز مرحمت بالازاده در سراسر استان اردبیل خبر داد و گفت: این یادواره از روستای «چای گرمی» بخش انگوت آغاز و با برگزاری در تمام شهرستان‌های استان در نهم آبان‌ماه با حضور مهمانان کشوری در حسینه ثارالله اردبیل به پایان می ‌رسد.

مستعد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش دانش آموزان بسیجی ددر مقابله با جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: مسؤولیت ‌پذیری دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس و انقلاب به اوج خود رسید و دانش‌آموزان در این دوران با بصیرت و آگاهی کارهای بزرگی انجام دادند.

گفتنی است، 550 هزار دانش‌آموز در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌ های جنگ تحمیلی حضور داشتند، که از این تعداد 36 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور شهید شده‌ اند./935/پ202/س
ارسال نظرات