۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۸۳۴
دبیرکل جنبش توحید اسلامی:

رژیم صهیونیستی امروز در تنگنای بی سابقه ای به سر می برد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز در تنگنای بی سابقه ای به سر می برد، مقاومت را سد مستحکمی دانست که دشمن توان گذر از آن ندارد.
شيخ هاشم منقاره
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی، مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالروز تاسیس و شانزدهمین سالروز شهادت فتحی شقاقی، بنیانگذار و دبیرکل پیشین این جنبش را با حضور شیخ هاشم منقاره، دبیرکل جنبش توحید اسلامی، وجیه بعرینی، نماینده پیشین پارلمان لبنان، نمایندگان گروه های فلسطینی و تنی چند از مقام های سیاسی و اجتماعی لبنان در اردوگاه بداوی در شمال لبنان برگزار کرد.

شیخ هاشم منقاره با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شقاقی، گفت: از لحظه ای که مقاومت فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف مشخص بیرون راندن اشغالگران صهیونیستی و آزادسازی خاک فلسطین، آغاز کرد، دشمن ترور رهبران مقاومت را در برنامه خود قرار داد بی آنکه دریابد که راه شهیدان ادامه خواهد یافت و پس از به شهادت رسیدن هر یک از رهبران مقاومت، رهبر دیگری برخواهد خاست.

دبیرکل جنبش توحید اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز در تنگنای بی سابقه ای به سر می برد، افزود: دشمن اشغالگر با عملکرد خود، معادله ای را ایجاد کرد که بنا بر آن بسیاری از مجاهدان در انتظار نوبت خود برای شهادت در راه آزادسازی سرزمین فلسطین و پاک کردن خاک آن از وجود اشغالگران و رهایی مقدسات آن هستند.

وی با ابراز اینکه نوبت آن رسیده است که رژیم صهیونیستی در موضع دولت آواره قرار گیرد و طرف ناتوان و هراسان داستان باشد، موافقت اجباری این رژیم با عملیات مبادله اسرا را خاطرنشان ساخت و گفت: مقاومت سد مستحکمی است که دشمن صهیونیستی توان گذر از آن را ندارد و از سوی دیگر، انقلاب های عربی از هر سو به او فشار می آورند.

گفتنی است که شهید فتحی شقاقی، رهبر و بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین، یکی از رهبران مبارزی است که با الگو گرفتن از اندیشه ها و شیوه‌ رهبری امام‌خمینی(ره) به مبارزات ملت فلسطین هویت اسلامی بخشید و تنها راه نجات این کشور را در استمرار همین روش می دانست در 26 اکتبر سال 1995 به دست عوامل موساد در کشور مالت ترور شد./981/ب902/گ
ارسال نظرات