۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۸۷۲
آیت الله حیدری:

جنبش وال استریت نماد حرکت مردمی، نفی کاپیتالیسم و زورگویی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، جنبش وال استریت را نماد حرکت مردمی، نفی کاپیتالیسم و زورگویی دانست و اظهار داشت: هم اکنون بشریت از ایسم ها خسته شده و این مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت است.
آيت الله حيدري
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به این که جنبش وال استریت نماد حرکت مردمی، نفی کاپیتالیسم، زورگویی و دیکتاتوری است، اظهار داشت: خوشبختانه جهان نظاره گر سقوط اردوگاه غرب بوده در این برهه از زمان بشریت دیگر از ایسم ها خسته شده و این از مقدمات بیداری اسلامی و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است؛ چرا که امام زمان(عج) زمانی که مردم خواهان او باشند، ظهور می کند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حمایت مردم سوریه از دولت خود گفت: این حمایت مردمی خنثی ساز توطئه های کشورهای غربی است و انشاءالله شاهد روزی خواهیم بود که مردم جهان زیر پرچم محمد رسول الله و علی ولی الله باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به اعلام رییس شورای انتقالی لیبی مبنی بر وضع قوانین بر اساس شریعت اسلام اشاره و تصریح کرد: این مسأله مشت محکمی دیگر بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که اوباما اعلام کرده است تا پایان سال 2011 میلادی همه نیروهای آمریکایی از عراق خارج خواهند شد، این مسأله را پیروزی بزرگی برای مسلمانان، به ویژه مردم ایران اسلامی خواند و افزود: خوشبختانه با عنایت خداوند متعال طالبان در افغانستان و صدام در عراق توسط آمریکا نابود شدند.

آیت الله حیدری با اشاره به شکست های مفتضحانه ای که آمریکا پس از ده سال اشغالگری در منطقه به دست آورده است، روی کار آمدن دولت های جدید را به سود ایران دانست و گفت: علت عدم توانایی آمریکا در جلوگیری از روی کار آمدن دولت های مسلمان در کشورهای منطقه، پشتوانه مردمی و برکت خون شهدای ایران اسلامی است.

وی به اقرار وزیر امورخارجه آمریکا مبنی بر این که همه تلاش خود را جهت پیروزی فتنه گران در انتخابات سال 88 کرده ایم، اشاره و خاطرنشان کرد: اقرار وزیر امور خارجه آمریکا، مهر رسمی بر ادعاهای دروغ فتنه گران است و نمی توانند خود را از آمریکایی بودن رهایی بخشند که این مسأله نیز پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به 13 آبان ماه اشاره کرد و گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و نه تنها دانش آموزان بلکه همه مردم باید در راهپیمایی ها شرکت کنند./9454/ت302/ص
ارسال نظرات