۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۹۴۳
آیت الله علوی گرگانی:

عملکرد مسؤولان به گونه ای باشد که مردم طعم خدمت رسانی دینی را بچشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با تاکید بر ضرورت قدرشناسی مسؤولان از مردم، گفت: دستگاه های اجرایی و مسؤولان نباید در رفع مشکلات مردم کوتاهی داشته باشند.
 آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید ‌محمد علی علوی‌ گرگانی روز سه شنبه در دیدار شماری از دانش آموزان، صداقت را یک سرمایه مهم برای انسان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ظاهر و باطن انسان مؤمن یکی است و از دو رویی اجتناب می کند، به روایتی اشاره و توصیه ها و نکات اخلاقی برای حاضران ارائه کرد.

آیت الله علوی‌ گرگانی در ادامه با اشاره به جایگاه نظام اسلامی، خدمت رسانی به مردم را عبادتی بزرگ توصیف کرد و ابراز داشت: مسؤولان کشور باید بدانند که توفیق خدمت گذاری به مردم نصیب هر کس نمی شود.

وی تاکید کرد: رسیدگی به درد و مشکلات مردم از مصادیق خدمت‌رسانی است و اگر خدایی ناکرده فردی در ظاهر به نفع مردم سخن بگوید و در باطن به گونه ای دیگر عمل کند این شیوه اسلامی نیست.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه همه باید حافظ نظام باشند، تصریح کرد: عملکرد مسؤولان، دستگاه ها و نهادها باید به گونه ای باشد که تفاوت خدمت رسانی در نظام اسلامی با سایر نظام ها ملموس باشد.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید قدر مردم را بدانند و در خدمت رسانی به آنها و رفع مشکلات شان کوتاهی نکنند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات