۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۹۷۵
چهاردهم آبان ماه برگزار می شود؛

همایش «انقلاب دوم و بیداری اسلامی» در دانشگاه اهواز

خبرگزاری رسا ـ همایش «انقلاب دوم و بیداری اسلامی» با حضور رییس دانشگاه علامه طباطبایی تهران در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام عظيمي مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت‌الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که همایش«انقلاب دوم و بیداری اسلامی» ویژه دانشجویان اهواز بر پا خواهد شد، ابراز داشت: این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدصدرالدین شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار می شود.

وی با بیان این که این همایش به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام می باشد، افزود: این همایش در راستای انقلاب دوم یعنی همان تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر امام خمینی(ره) و ارتباط آن با بیداری اسلامی منطقه است.

حجت الاسلام عظیمی، تبیین ابعاد مختلف روز 13 آبان و پاسخ به شبهات دشمنان در خصوص بیداری اسلامی در منطقه و بیداری انسانی در جهان با حضور دانشجویان و فرهیختگان از ضرورت های برپایی همایش «انقلاب دوم و بیداری اسلامی» است.

وی عنوان کرد: همایش «انقلاب دوم و بیداری اسلامی» ساعت 12:30 شنبه 14 آبان‌ماه، از سوی دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در دانشکده مهندسی این دانشگاه برگزار خواهد شد./9463/پ203/ص
ارسال نظرات