۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۹۸۰

شرکت 200 طلبه خوزستانی در دوره تربیت مربی مهدویت

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود خوزستان از شرکت200 طلبه خواهر و برادر اهوازی در دوره تربیت مربی مهدیت خبر داد.
سيد احمد پور فرجي، مدير عامل بنياد فرهنگي حضرت موعود (عج) خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید احمد پورفرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود خوزستان، امروز در نشست خبری به تشریح برنامه های سال جاری این بنیاد پرداخت و افزود: تعداد 200 طلبه خواهر و برادر حوزه علمیه اهواز دوره های تربیت مربی مهدویت را یا گذراندند یا در حالی برگزاری برای آنها است.

وی با بیان این که فقط طلاب پایه شش به بالا می توانند در این دوره شرکت کنند، گفت: طلاب پایه شش مدارس علمیه شهرستان های دیگر نیز در آینده ای نزدیک این دوره را خواهند گذراند.

اجرای دوره تربیت مربی مهدوی برای 110 معلم آموزش و پرورش

پورفرجی ادامه داد: دوره تربیت مربی مهدویت برای 110 معلم آقا و خانم اداره آموزش و پرورش اهواز به مدت دو هفته در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

حمایت از تولید کتاب های مهدویت در خوزستان

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود خوزستان اظهار داشت: طلاب و دانش پژوهانی که در زمینه مهدویت کتابی را می نویسند، از سوی این بیناد حمایت های برای چاپ آن می شود.

این مقام مسؤول با تأکید بر ترویج فرهنگ مهدویت و اجرای برنامه های مختلف در ارگان ها و سازمان های مختلف، بیان داشت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود خوزستان در تمامی دستگاه ها، اداره ها و شرکت های این استان رابط مهدوی وجود دارد.

وی از اجرای برنامه خاتم تا خاتم در استان خوزستان خبر داد و گفت: برنامه خاتم تا خاتم به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) از 13ربیع شروع و تا 17 ربیع در بهمن ماه آغاز میلاد پیامبراکرم(ص) ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود خوزستان با بیان این که روز شنبه فراخوان برنامه های خاتم تا خاتم متناسب با هر شهرستانی اعلام می شود.

پورفرجی افزود: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، دانشگاه ها و مرکز صدا و سیمای استان خوزستان بر پا خواهد شد.

توزیع بسته های فرهنگی مهدوی در مدارس

این مقام مسؤول اضافه کرد: توزیع بسته فرهنگی به تمامی مدارس آموزش و پرورش خوزستان و اعزام کاروان های دانش آموزشی به مسجد جمکران از سایر برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود خوزستان می باشد.

وی سامانه پیامک مهدوی، برپایی نمایشگاه کتاب در سطح فرودگاه ها، راه آهن ها، ترمینال ها و پارک های استان و تعامل ارزنده با رسانه های محلی جهت ترویج فرهنگ مهدویت را از دیگر کارهای بنیاد مهدی(عج) موعود دانست و گفت: همچنین ستاد احیای دعای ندبه با همکاری دستگاه های فرهنگی و پوشش رسانه ای به صورت زنده جزء برنامه های آینده این بنیاد است./9463/پ202/ص
ارسال نظرات