۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۰۵۱
آیت الله نوری همدانی:

آیت الله عمید زنجانی قدرت علمی بالایی داشت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی،‌ از خدمات و تلاش های علمی مرحوم آیت الله عمید زنجانی تجلیل کرد و گفت: آن مرحوم از قدرت علمی بالایی برخوردار بود و با قلم خود اسلام انقلابی جوشان و خروشان ارائه می کرد.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز قم، با اشاره به نقش و تاثیر این رسانه در جامعه، تاکید کرد:‌ کار و فعالیت در صدا و سیما با روح و فکر مردم سروکار دارد از این رو باید کسانی که در این رسانه کار می کنند به این جوانب توجه لازم را مبذول دارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از برنامه های سازنده رسانه ملی،‌ خواستار تولید و پخش برنامه های مناسب در خصوص انقلاب های اسلامی منطقه شد و تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب جریان های اسلامی ریشه یابی و اهداف آن برای مردم بیان شود و رسانه ملی می تواند در این خصوص به خوبی عمل کند.

‌وی در ادامه سخنان خود، با تسلیت ارتحال آیت الله عمید زنجانی،‌ از تلاش ها و خدمات شایان آن مرحوم در راستای نشر و ترویج آموزه های اهل بیت(ع) تجلیل کرد و گفت: مرحوم آیت الله عمید زنجانی قدرت قلمی بسیار بالایی داشتند و به وسیله قلم خود اسلام انقلابی، جوشان و خروشان را ارائه می کردند، از این رو ضروری است آثار این قبیل شخصیت ها برای جامعه و به ویژه نسل جوان تبیین شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه به وضعیت ویژه و جایگاه برجسته شهر قم اشاره و با بیان اینکه این شهر خاستگاه انقلاب اسلامی ایران است،‌ تاکید کرد: قم بعد از انقلاب اسلامی نیز مسؤولیت بیشتری پیدا کرده است و امروز ملت های دنیا چشم به قم و حوزه های علمیه دارند و می خواهند بدانند که اسلام چه نظری در عرصه های مختلف اجتماعی،‌ سیاسی و اقتصادی دارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی موج بیداری اسلامی و انسانی گسترش یافته در جهان اسلام و دنیای غرب را متاثر از حرکت ملت ایران ارزیابی و تصریح کرد: بحمدلله امروز این تحولات فزونی خاصی پیدا کرده است و در این شرایط ما باید آموزه های اسلام ناب و معارف اهل بیت(ع) را برای جهانیان تبیین و عرضه کنیم. /924/پ202/ج

ارسال نظرات