۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۱۷۱
نماینده مردم اهواز در مجلس:

جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ سودانی جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: بیداری اسلامی که امروزه بر منطقه حاکم است، الهام گرفته از راهپیمایی‌های سالانه ای است که مبانی اسلامی ملت شهید پرور ایران است.
دکتر ناصر سوداني
نماينده مردم اهواز در مجلس شواري اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در اهواز اظهار داشت: روز 13 آبان شمارشی معکوس برای حیات سرشار از ذلت و نیرنگ جنایات بزرگ آمریکا است.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، در ادامه سخنان خود، گفت: در این روز با شکوه تجلی اراده ملت قهرمان ایران در مقابله با استکبار جهانی به نمایش درآمد که این مسأله همچو خاری در چشم مستکبران عالم است.

وی بیان داشت: مخالفت با اسکتبار ستیزی برای انقلاب اسلامی همیشه امری حیاتی و سرنوشت ساز بوده که به برکت روحیه حاکم بر ملت ایران امروزه در عرصه بین المللی به خصوص در منطقه شاهد بیداری اسلامی و خیزش مردمی علیه مستبدان هستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیداری اسلامی که امروزه بر منطقه حاکم است، الهام گرفته از همین راهپیمایی‌ها و همین صلابت‌ها و مبانی اسلامی ملت شهید پرور ایران بر اصول و آرمان‌های ارزشی، الهی، عدالت خواهانه و آزادی طلبانه ایران اسلامی است؛ از این رو جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی شده است.

وی افزود: بهترین پیامی که برای دانش آموزان مطرح است افزایش بصیرت و داشتن روحیه ولایت مداری است دانش آموزان ما می‌توانند در پرتو بصیرت بحث ولایت مداری را به عنوان محور اصلی در برائت از دشمنان کینه ورز و استکبار گر قرار دهند.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به یقین دشمنان ما امروز بر روند حضور مردم در این راهپیمایی نظاره گر بوده اما حضور پرشکوه دانش آموزان و همه اقشار مردم در این راهپیمایی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آنها را از ضربه زدن به ایران اسلامی مأیوس تر می‌کنند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات