۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۲۳۹

ارسال 117 مقاله به دبیرخانه‌ همایش ملی «قرآن؛ سفینة‌النجاة عصر»

خبرگزاری رسا ـ چهارمین همایش ملّی قرآن کریم؛ سفینة‌النّجاة عصر امسال با موضوع «پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث» برگزار می شود.
قرآن کريم
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، چهارمین همایش ملی قران کریم سفینة‌النّجاة عصر آذر ماه سال جاری در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان برگزار می شود.

این همایش به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وبا همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دانشکده‌ی الهیات و معارف اسلامی، دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان شناسی ، معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت معلّم آذربایجان، انجمن علمی اقتصاد اسلامی ایران و پایگاه مرجع دانش سیویلیکا برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، چهارمین همایش ملّی قرآن کریم “سفینة‌النّجاة عصر” امسال با موضوع «پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث» در دو سطح جداگانه اساتید و پژوهشگران و دانشجویان به مناسبت سال جهاد اقتصادی در سطح ملّی برگزار می شود.

این هماش قرآنی با محور های" خطوط کلی اقتصاد اسلامی از دیدگاه قرآن و حدیث، عوامل و راهکارهای پیشرفت اقتصادی از دیدگاه قرآن و حدیث، آثار پیشرفت اقتصادی از دیدگاه قرآن و حدیث،موانع وصول به پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث و فرهنگ و اقتصاد" با هدف ارائه‌ی جدیدترین دستاوردهای علمی در معارف قرآنی، نظریه‌پردازی‌های قرآنی، نشر و ترویج معارف قرآنی با زبان علمی و روزآمد، تقویت آموزه‌های دینی و اهتمام عملی به امر گسترش معارف قرآنی برگزار می شود.

گفتنی است، تاکنون بیش از 117 مقاله به دبیرخانه‌ی همایش رسیده است که نتایج بررسی مقالات در طول آبان ماه به تدریج اعلام خواهد شد./935/د101/س

ارسال نظرات