۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۲۶۶
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

لیبرال دموکراسی به پایان خط نزدیک شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همچنان‌که که امام راحل در پیام تاریخی خود به رهبر شوروی سابق نابودی کمونیسم و شنیده‌شدن صدای شکستن استخوان‌های کمونیسم را اعلام کردند‌، نظام سرمایه داری نیز اکنون با بیداری ملت های جهان در حال فروریزی است.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی، روز گذشته در مراسم معراجیان راه حق که به یاد شهدای محله اهرلوی سراب برگزار شد، گفت: لیبرال دموکراسی به پایان خط نزدیک شده است و تلاش های مذبوحانه سردمداران نظام سلطه برای نجات دادن آن ثمری نخواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان فرازهایی از وصیت نامه و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) اظهارداشت: همچنان‌که که امام راحل در پیام تاریخی خود به رهبر شوروی سابق نابودی کمونیسم و شنیده شدن صدای شکستن استخوان های کمونیسم را اعلام کردند‌، نظام سرمایه داری نیز اکنون با بیداری ملت های جهان در حال فروریزی است.

حجت الاسلام عظیمی اسلام و تعالیم حیات بخش آن را تنها راه رهایی جهان از سیطره مکتب ها و ایدئولوژی های دست ساز بشر دانست و افزود: انقلاب اسلامی بهترین الگو و بدیلی برای نظام های ناموفق کنونی در جهان است.

سخنران مراسم معراجیان راه حق ابراز داشت: شهدای گرانقدر بازمان شناسی و حضور خود در لحظه نیاز بصیرت و بینش والای خود را به اثبات رساندند.

وی یاداورشد: شهدا و ایثارگران شعار کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا را در عمل معنا کرده ودشمن شناسی خود را نشان دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی با اشاره به در پیش بودن عید بزرگ غدیر تصریح کرد: جشن های این عید بزرگ شیعیان باید به طور باشکوهی برگزار شود.

حجت الاسلام عظیمی با بیان این‌که عاشورا زاییده غدیر است، یادآور شد: اگر غدیر به درستی در زمان خود تبیین و از سوی مردم شناخته می‌شد حادثه عاشورا اتفاق نمی افتاد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی با تذکر به هیئت های مذهبی و عزاداری بیان داشت: نباید عزاداری‌ها و سیاه پوشی ها قبل از عید غدیر آغاز شود بلکه باید بعد از برگزاری جشن های عید غدیر و چند روز مانده به محرم مراسم عزاداری‌ها شروع شود./949/پ203/س
ارسال نظرات