۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۲۹۰
معاون فرهنگی ‌تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

پیام رهبر انقلاب به کنگره عظیم حج راه‌گشای امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج گفت: پیام حکیمانه مقام معظم رهبری در این برهه از زمان که دشمنان در تلاش بودند تا موج دوم اسلام هراسی را به راه اندازند، راه گشای امت اسلامی بود.
 رهبر انقلاب اسلامي
حجت الاسلام فتاحی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به پیام حکیمانه مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این برهه از زمان که بیداری اسلامی و انزجار از دیکتاتورها و به اوج خود رسیده است، راه گشای امت اسلامی است.

وی با اشاره به ادعای خیالی آمریکا در خصوص ترور سفیر دولت عربستان در آمریکا، تصریح کرد: رهبر انقلاب با پیام خود توطئه های صهیونیسم‌ها را که درصدد بودند تا با گسترش برخی شایعات سبب ایجاد نفاق در بین امت اسلامی باشند، نقش بر آب کرد.

این مقام مسؤول با تاکید بر ضرورت تحقق فرمایشات رهبری در این پیام، مهم‌ترین نکته پیام حضرت آیت الله خامنه ای را وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در جهت تحقق قطب قدرتمند اسلام در جهان عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه موج اسلام خواهی و ظلم ستیزی به وجود آمده در سراسر جهان؛ شاهد شکل گیری قطب مقتدر اسلامی در برابر مستکبران جهان باشیم.

بنابر اظهار حجت الاسلام فتاحی، خودباوری امت اسلامی برای شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در برابر دیکتاتورهای دست نشانده آمریکا، حج امسال را از سال‌های گذشته متمایز کرده است.

وی اضافه کرد: حج امسال با شور و اشتیاق‌، اعتماد و خود‌باوری ملت مسلمان جهان همراه است.

معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به روز پر فیض و برکت عرفه گفت: این روز به اندازه ای مهم است که بنابر فرموده امام علی‌(ع)‌ برخی از گناهان هستند که فقط در روز عرفه بخشوده می شوند به ویژه که اگر در صحرای عرفات و محل راز و نیاز پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) باشد.

حجت الاسلام فتاحی از برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر استان خبر داد و گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه امروز در مصلاها و مساجد جامع شهرهای استان برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسؤول، مراسم دعای عرفه ارومیه نیز در مصلای امام خمینی و با حضور مداح اهل بیت، حاج حدادیان برگزار خواهد شد./936/ت302/س

ارسال نظرات