۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۳۲۲
با حضور کارشناسان حوزوی؛

نمایشگاه بصیرت و بیداری اسلامی در دانشگاه شهید چمران دایر می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، از برپایی نمایشگاه بصیرت و بیداری اسلامی به همت این معاونت و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در دانشکده مهندسی این دانشگاه خبر داد.
بصيرت
علیرضا مخبر دزفولی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: در این نمایشگاه ضمن نمایش تصاویر حوادث مختلف و مهم تاریخ انقلاب‏، کارشناسان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (اساتید حوزه و دانشگاه) در محل نمایشگاه علاوه بر توضیح در خصوص حوادث مذکور، به پرسش های دانشگاهیان پاسخ می دهد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از نظر توضیح و روایت تاریخ انقلاب به صورت تصویری و شفاهی بی نظیر است و از جامعه دانشگاهیان استان خوزستان و دانشجویان شهید چمران اهواز درخواست می کنیم که از این نمایشگاه بازدید کنند.

رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان خوزستان، از رؤسای دانشگاه های استان درخواست کرد در صورت علاقه مندی،‌ این نمایشگاه را در دانشگاه های خود برگزار کنند.

مخبر دزفولی با تأکید بر تبیین بصیرت و قیام های کشورهای عربی در بین دانشجویان اذعان داشت: بصیرت یکی از عواملی است که در طول 30 انقلاب اسلامی سبب دوری نظام اسلامی و کشور عزیزمان از هجمه های منافقین و مزدوران شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران، بیداری اسلامی را جرقه ای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مردم کشورهای عربی با تأسی از ملت سرافراز ایران بر حکومت های طاغوتی تاختند و دیکتاتورهای ستمگر را از عریکه قدرت پایین کشیدند.

مخبر دزفولی تصریح کرد: آثار انقلاب اسلامی ایران نه تنها در ارکان حکومت های ظالم کشورهای عربی نفوذ کرده است بلکه در برهه کنونی گریبان گیر دولتمردان بلوک های شرق و غرب شده است./9461/پ202/ص
ارسال نظرات