۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۳۵۸

برنامه دهه ولایت در خوزستان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه دهه ولایت شب گذشته با حضور گسترده و پرشور مردم شهرک اندیشه شوشتر در خوزستان آغاز شد.
جشن دهه ولايت در خوزستان جشن دهه ولايت در خوزستان جشن دهه ولايت در خوزستان جشن دهه ولايت در خوزستان جشن دهه ولايت در خوزستان جشن دهه ولايت در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه برنامه های دهه ولایت از شب گذشته با حضور گسترده و هزاران نفری مردم ولایت مدار شهرک اندیشه شوشتر با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد باقر فالی و مداحی ملا جلیل کربلایی در مسجد شهرک اندیشه شوشتر آغاز شد.

بنا بر این گزارش شب گذشته شدت باران در شهرستان شوشتر به حدی بود که معابر و خیابان ها مملو از آب باران شده بودند اما این بارش شدید باران نتوانست ذره ای از عشق و ارادت مردم خوزستان به مولای متقیان خود حضرت امیرالمؤمنین(ع) را کم کند.

این گزارش حاکی است، ابتدای برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری قرآن جوان و ولایی شوشتری آغاز شد. بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ملا جلیل کربلایی، مداح تریبون مراسم را بدست گرفته و با قرائت اشعاری در وصف حضرت امیرالمؤمنین(ع) شور و حال خاصی به مجلس بخشید.

شور و حال جوانان شوشتری به قدری فراوان بود که هر شخص و مسؤولی را مجذوب خود می کرد و با ندای بلند لبیک یا حیدر به دشمنان و وهابیت گوشزد می کردند که ما مردم خوزستان یک لحظه از عشق و ارادت خود نسبت به امیرالمؤمنین(ع) کم نخواهد شد.

بعد از مداحی ملا جلیل کربلایی، حجت الاسلام سید محمدباقر فالی، خطیب برجسته منبر حسینی با رد شبهات فرقه ضاله وهابیت در دین مبین اسلام، ابراز داشت: نماز و دینی که در آن ولایت حضرت علی(ع) وجود نداشته باشد مانند طفلی است که در حال بازی کردن با آب است.

وی با بیان این که شرط قبولی همه اعمال مسلمانان ولایت حضرت علی(ع) است، بیان داشت: در این قضیه هیچ استثنایی وجود ندارد و همه مخلوقات عالم اگر می خواهند جواز ورود به بهشت را دریافت کنند باید در پای نامه اعمال آنها امضای حضرت امیرالمؤمنین(ع) باشد.

گفتنی است این مراسم با حضور امام جمعه، رییس حوزه علمیه، فرماندار، علما و مسؤولان محلی شهرستان شوشتر برگزار شد./9461/پ202/ص
ارسال نظرات