۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۶۴۳۵
عضو پارلمان لبنان:

سلاح حزب الله مصونیت در برابر دشمن صهیونیستی را برای لبنان به ارمغان آورده

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان، مدافعان خلع سلاح حزب الله را سرسپرده سیاست های آمریکا و اروپا دانست و پرسید: چگونه از سلاحی که مصونیت در برابر دشمن صهیونیستی را برای ما به ارمغان آورده دست برداریم.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، نبیل نقولا، عضو فراکسیون «تغییر و اصلاح» پارلمان لبنان، روز گذشته در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المنار، کسانی که خواستار خلع سلاح حزب الله هستند را سرسپرده سیاست های ایالات متحده آمریکا و اروپا برشمرد و تاکید کرد: نیازی به دامن زدن به جار و جنجال بی ثمر پیرامون سلاح حزب الله و غافل ماندن از پیشبرد بحث پیرامون استراتژی دفاع از این سلاح نیست.

این نماینده پارلمان لبنان با مطرح ساختن این پرسش که چگونه از سلاحی که مصونیت در برابر دشمن صهیونیستی را برای ما به ارمغان آورد، دست بکشیم، خواستار بهره برداری از این سلاح برای حمایت از کشور تا زمان دستیابی به توافقی همگانی پیرامون استراتژی دفاعی ملی برای حمایت از کشور شد.

وی از سوی دیگر با تمجید از مواضع بین المللی نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان، نیاز به دستیابی به توافق پیرامون مسایل داخلی لبنان و مدیریت بحران در این کشور با وی را خاطرنشان ساخت و افزود: برپایی میهن با ایستادن در برابر فساد و فئودالیسم حاکم آغاز می شود و باید در برابر آمریکا که می کوشد با شکست اقتصادی لبنان، ناامنی را فراگیر سازد، هوشیار باشیم.

گفتنی است که مطرح شدن دوباره خلع سلاح حزب الله لبنان را می توان برآمده از نگرانی و دلهره رژیم صهیونیستی پیرامون موجودیت خود با توجه به انقلاب های عربی و خیزش های مردمی اخیر منطقه که در مجموع همدستان این رژیم را از قدرت برکنار و اسلامگرایان را به قدرت رسانده است، دانست./981/ب902/گ
ارسال نظرات