۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹

کارگاه آموزشی مبلغان دینی اردبیل آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی ویژه استادان گفتمان‌های دینی استان اردبیل با هدف دانش‌افزایی و ارتقای معلومات کلاس‌داری برگزار شد.
کارگاه آموزشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل‌، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز در مراسم آغاز به کار کارگاه آموزشی ویژه اساتید گفتمان های دینی استان اردبیل، افزایش سطح معلومات اساتید گفتمان‌های دینی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح دانش و معلومات مبلغن و اساتید گفتمان های دینی سبب جذب مخاطبان شده و زمینه را برای هدایت همه جانبه آنها فراهم می‌کند.

وی اهداف این کارگاه را بازشناسی و جذب اساتید بومی مجرب و توانمند و ارتقای علمی و کیفی اساتید گفتمان دینی عنوان کرد و افزود: در این کارگاه توانمندی‌های اساتید گفتمان‌های دینی استان اردبیل به محک آزمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام ستوده افزود: نشست استادان استان و شهرستان در طول سال به منظور تبادل‌نظر و بررسی نقاط قوت و ضعف طرح و دانش افزایی مهارت های گفتمان دینی و انتقال تجربیات جزو برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای کیفی گفتمان است.

وی با اشاره به این‌که در این کارگاه ارتقای کمی گفتمان دینی نیز مورد توجه خاص است، خاطر نشان کرد: در این راستا برگزاری بیش از یک هزار گفتمان دینی بیانگر این ادعا است.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی جهت ارتقای سطح معلومات واطلاعات اساتید گفتمان های دینی استان با استفاده از اساتید دانشگاه از جمله حجت الاسلام دکتر بهزاد، امین فتحی و حجت الاسلام مصلی در زمینه روانشناسی و شیوه های رفتاری جوان و نوجوان برگزار شد./935/پ202/س
ارسال نظرات