۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۴۸۵
دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان:

بیت المقدس قبله جهاد ما باقی خواهند ماند تا هرگز راه را گم نکنیم

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان جهاد را راه عزت امت سلام و پروژه ظلم ستیزی را پروژه ای انسانی و جهادی دانست و انقلاب هایی را که بذر اختلاف و چنددستگی می پاشند را مشکوک خواند.
شيخ بلال شعبان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ بلال شعبان، دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان، امروز در مراسمی به مناسبت عید سعید قربان از سوی شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان در شهر طرابلس در شمال لبنان، تاکید کرد: جهاد، راه عزت امت است و پروژه ظلم ستیزی و مبارزه با ستمکاران، پروژه ای انسانی و جهادی است.

دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان، هر جنبشی را که به دنبال بازپس گیری سرزمین فلسطین و نزدیک تر شدن به این مساله باشد، انقلابی واقعی دانست و جنبش های دیگر را جنبش هایی جهت یافته از سوی بیگانگان خواند و گفت: هر انقلابی که سراسر امت را با تمامی طیف های نژادی و مذهبی متحد سازد، انقلابی راستین و مبارک است.

این شخصیت برجسته اهل سنت لبنان همچنین انقلاب هایی را که بذر چنددستگی نژادی و شکاف و جدایی می کارند را مشکوک و برانگیزاننده پرسش های بسیار دانست و تاکید کرد: رخصت دادن به دخالت جویی بیگانگان به هیچ وجه شایسته نیست؛ چراکه در مبارزه با گردنکشان محلی به دنبال جایگزین ساختن آنها با ستمگرانی بین المللی نیستیم.

شیخ بلال شعبان در پایان با تاکید بر اینکه تضاد و مخالفتی میان دو پروژه آزادی و بازدارندگی و یا کرامت و مقاومت وجود ندارد، به بردگی گرفتن و بی ارادگی را موجب تضعیف پروژه مقاومت و مصونیت دانست و تصریح کرد: بیت المقدس قبله جهاد ما باقی خواهند ماند تا هرگز راه را گم نکنیم./981/ب902/گ
ارسال نظرات