۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۴۹۱
آیت‌الله مقتدایی:

مجمع نمایندگان طلاب طرح‌های خود را در راستای اجرای مطالبات رهبری ارائه دهد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مقتدایی در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم فعالینت مدیران حوزه های علمیه را در راستای تحقق مطالبات رهبری دانست.
 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم


به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شب گذشته با حضور آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

آیت الله مقتدایی در این نشست با پراهمیت خواندن سفر مقام معظم رهبری به قم، فعالیت مدیران حوزه‌های علمیه را  در راستای تحقق مطالبات رهبری دانست و با دعوت از نمایندگان طلاب برای ارائه طرح‌ها و برنامه‌هایی که بتواند در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری موثر باشد گفت:  باید موانعی که در این مسیر وجود دارد با تدبیر مناسب، مدیریت و آنها را برطرف کنیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام هاشمی، نماینده طلاب بجنورد ضمن گرامی‌داشت دهه ولایت اظهار داشت: همگی باید در خط ولایت فقیه گام برداریم و توجه داشته باشیم که اطاعت از فرامین رهبری، اطاعت از امیرمومنان(ع) و رسول اکرم(ص) است.
 
همچنین حجت الاسلام رجبی‌نیا، رییس کمسیون حوزه و دانشگاه با بیان گزارشی از عملکرد این کمسیون، پیشنهاداتی را برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و ارتقای سطح علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه ارائه کرد.

در پایان مجمع عمومی وارد دستور شد و طرح سامان‌دهی جذب منابع انسانی در مراکز حوزوی و غیرحوزوی مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید. /916/د101/ع

ارسال نظرات