۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۶۵۰۰
فرمانده سپاه عاشورا:

بینش عمیق رهبری، فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا گفت: بینش عمیق مقام معظم رهبری، سبب خنثی‌شدن همه فتنه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و بالندگی و عزت ایران اسلامی شده است.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، صبح امروز در اجتماع بسیجیان بخش گوگان شهرستان آذرشهر‌ اظهار داشت: بصیرت، شناخت و معرفت را تنها راه تشخیص حق از باطل عنوان کرد و افزود: تنها انسان‌های آگاه و صاحب بصیرت توانایی تشخیص راه دارند و می دانند که در میان خیل فتنه ها، کدام راه را انتخاب کنند.

پورجمشیدیان انقلاب اسلامی ایران را ادامه انقلاب حسینی برشمرد و گفت: صدور تفکر انقلاب در سطح جهان بزرگ‌ترین تهدید برای دشمنان اسلام و استکبار جهانی به شمار می رود بنابراین آنان برای توقف این روند و سیل خروشان همه سرمایه‌های خود را روی این موضوع متمرکز کرده‌اند.

وی ولایت فقیه را اصلی‌ترین پشتیبان انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: اقتدار و بینش عمیق مقام معظم رهبری، سبب خنثی شدن همه فتنه های دشمنان قسم خورده انقلاب و بالندگی و عزت ایران اسلامی شده است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از بسیجیان خواست با الگو گرفتن از آرمان‌های شهدا در تبعیت از ولایت فقیه پیشگام بوده و نقش خود را در دفاع از حریم ولایت به نحو احسن ایفا کنند و افزود: دشمنان انقلاب امروز در عرصه جنگ نرم ارزش ها و باورهای دینی را هدف قرارداده که بهترین راه مقابله با آن شناخت و بصیرت معنوی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تربیت سربازان جان بر کف برای حضرت امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، جزو رویکردهای جدید و مهم سپاه پاسداران است و در این رابطه توسعه فضاهای مناسب پایگاه‌های مقاومت و نواحی سپاه می تواند بسترهای لازم را برای تربیت نیروهای کارآمد و کاردان فراهم کند.

پورجمشیدیان گفت: بسیج متعلق به همه اقشار جامعه است و این نیروی مردمی متعلق به قشر و گروه خاصی نیست و همه آحاد جامعه از پیر و جوان و مرد و زن می توانند در پایگاه‌های مقاومت بسیج ثبت نام و فعالیت کنند.

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای نیروهای انسانی است و اگر امکانات موجود در خدمت فعالیت‌های فرهنگی، دینی و اعتقادی نباشد هیچ نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

وی، با اشاره به جان‌فشانی‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس‌ گفت: برای به دست آوردن عزت و آزادی و سرافرازی دینی و ملی در کشور زحمات زیادی کشیده شده و همه ما در قبال آنها مسؤولیت بسیار خطیری داریم.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با قدردانی از همکاری و مشارکت اهالی و اعضای پایگاه فیروزسالار گوگان در احداث ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی‌ گفت: از نهصد میلیون ریال هزینه این ساختمان، حدود 15درصد آن از محل اعتبارات سپاه عاشورا تأمین شده و بقیه از محل خود یاری مردم بوده است.

گفتنی است، در ادامه این مراسم ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی فیروزسالار در زمینی به وسعت 825 مترمربع و با زیربنای 412 متر مربع در دو طبقه مورد بهره برداری قرار گرفت./935/پ203/س
ارسال نظرات