۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۵۵۹
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

پاسخ ایران به تهدیدات پشیمان کننده خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گزارش دبیرکل سازمان انرژی اتمی را دیکته شده از سوی آمریکا و صهیونیست ها دانست و با اشاره به تهدیدات برخی کشورها علیه جمهوری اسلامی، پاسخ ملت ایران به هرگونه اقدام و تهدید را پشیمان کننده و کوبنده توصیف کرد.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين 1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گزارش آمریکایی، صهیونیستی آمانو دبیرکل سازمان انرژی اتمی جهانی را نشان دهنده وابستگی این سازمان به قدرت های استکباری دانست.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه سازمان های بین المللی امتحان خوبی در خصوص جمهوری اسلامی ایران پس نداده اند، ابراز داشت: البرادعی دبیرکل سابق آژانس اتمی تا حدودی گزارش های معقولانه ای ارائه می کرد، اما آمانو از ابتدا ثابت کرد که وابسته است.

وی تصریح کرد: شواهد از قبل نشان می داد که گزارش آمانو در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، گزارشی دیکته شده و با هماهنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر قدرت های استکباری خواهد بود.

عضو شورایعالی حوزه تاکید کرد: این گزارش نه تنها اعتباری ندارد، بلکه پرونده سیاهی برای خود آنان و برای سازمان های انرژی اتمی است که چنین شخصی دبیری آن را به عهده دارد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: گزارش ارائه شده از سوی آمانو، یک گزارش صرفا سیاسی و تحت فشار صهونیست ها است و نمی تواند مبنای عمل و اقدامی باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تهدیدات کشورهای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، این تهدیدات را صرفا یک جنگ روانی دانست و بیان داشت: کشورهای استکباری از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و همچنین رژیم صهیونیستی برای اینکه نگاه ها را از مشکلات داخلی خود به سمت و سوی دیگری ببرند این مساله را مطرح کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی اضافه کرد: اینها می خواهند به نوعی بحران های داخلی خود را تحت الشعاع قرار داده و در صحنه بین الملل اعلام کنند که ما هنوز زنده هستیم.

عضو شورایعالی حوزه های علمیه بیان داشت: دشمنان ناتوان تر از آن هستند که بتوانند اقدامی علیه ما صورت دهند، اما اگر چنین اشتباهی را مرتکب شدند کوچک ترین حرکت با پاسخ دندان شکن، کوبنده و قاطع ملت همراه خواهد بود و متجاوزان را پیشمان خواهد کرد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات