۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۵۷۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران به کج اندیشان امان و مهلت نمی دهد

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، ملت ایران را در دفاع از کیان جمهوری اسلامی، آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت قدم و یکدل توصیف کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و دیگر کشورهای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، این مساله را موضوع جدیدی ندانست و تصریح کرد: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون اساسی که عصاره خون شهیدان و برگرفته از کتاب و سنت بود توسط فقیهان و علمای پارسا و زمان شناس مکتب اهل بیت که معماران علمی و عملی نظام هستند تدوین و حکومتی بر اساس آموزه های وحیانی اسلام و تشیع بنا نهاده شد.

وی ابراز داشت: با بروز این رخداد مهم در حساس ترین نقطه جغرافیایی جهان، امت اسلامی به رهبری امام راحل طومار رژیم ستمشاهی که از پشتوانه ابرقدرت ها استفاده می کرد را در هم پیچید و نظامی بر مبنای فقه اهل بیت(ع) شکل گرفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار آمال خود را در منطقه خاورمیانه بر باد رفته می دید و از این رو به هر طریق ممکن قصد مقابله، تضعیف و نابودی نظام اسلامی را در سر داشت و از هیچ راه و تلاشی نیز فروگذار نکردند.

این استاد حوزه علمیه قم وحدت مردم و تبعیت آنان از ولی فقیه را از جمله عوامل مهم موفقیت ملت ایران دانست و تاکید کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی به پیروی از روحانیت آگاه، امام راحل و مقام معظم رهبری فرصت پیروزی و موفقیت را از استکبار و دشمنان گرفته و همیشه باعث شده اند که تیرشان به سنگ بخورد.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان دشمنان دست از دسیسه برنداشته و همواره در تلاش برای فروپاشی نظام مقدس اسلامی همه توان و امکانات خود را بکار گرفته و در این راستا کشورهای استکباری جهان دست در دست صهیونیست ها داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گزارش دیکته شده به آمانو دبیرکل سازمان انرژی اتمی را یکی از این دسیسه ها بر علیه نظام مقدس اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان برای خدشه دار کردن حیثیت جمهوری اسلامی در افکار عمومی به ویژه ملت های اسلامی و منطقه، موضوع انرژی هسته ای را مطرح کردند.

وی بیان کرد: بارها از سوی مسؤولان عالیرتبه نظام اعلام شده است که ما به عنوان یک فعالیت صلح آمیز به انرژی هسته ای نگاه می کنیم، اما اینها با گزارش پیش ساخته ای که در اختیار آمانو قرار دادند درصدد بدنام کردن جمهوری اسلامی برآمدند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تاکید کرد: با توجه به شمول الطاف الهی و آگاهی که در نظام و مسؤولان وجود داشته و دارد، این تهدید نیز به عنوان فرصتی برای معرفی بیشتر مقاصد امت بپا خاسته اسلامی خواهد بود و دشمنان طرفی نخواهند بست.

وی بیان کرد: برخی از کشورها نیز از قبل مخالفت خود را با این گزارش اعلام و تاکید کردند که این گزارش یک گزارش آمریکایی دیکته شده به آمانو است.

این استاد حوزه و دانشگاه این گونه گزارش های مغرضانه و تهدیدات واهی را بی تاثیر در عزم و اراده ملت ایران در پیمودن مسیر پر افتخار دانست و تاکید کرد: مسلما با پایداری و استواری نظام مقدس اسلامی و ملت ایران به نتایج خوبی خواهد رسید که هم حقانیت ملت ایران در عرصه جهانی ثابت و هم موجبات ذلت و خواری دشمنان انقلاب و ملت در اقصی نقاط دنیا فراهم خواهد گشت.

وی تهدید جمهوری اسلامی ایران به حمله نظامی را یک جنگ روانی توصیف کرد و بیان داشت: سردمداران استکبار و آمریکا به تبعیت از رژیم صهیونیستی همواره اعلام می کنند که گزینه نظامی نیز روی میز است و البته خودشان نیز متوجه پیامدهای شدید چنین اقدام نابخرادانه ای هستند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی اظهار داشت: مطمئنا اینها اگر کمترین تعقلی داشته باشند دست به چنین اقدامی نخواهند زد، اما در هر صورت مردم ایران هم آمادگی کامل دارند همانند سه دهه گذشته اگر استکبار در تبعیت از صهیونیسم جهانی وارد این عرصه شود و بخواهد اقدام عملی انجام دهد قطعا پاسخی خرد کننده و کوبنده از امت بصیر و هوشیار انقلابی ما دریافت خواهد کرد که هیچ گاه از یادشان نخواهد رفت.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تمام ملت ایران اعم از پیر و جوان و زن و مرد در دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمان های امام و رهبری یک دل هستند و سر از پا نمی شناسند و مهلت و امان به هیچ کج اندیشی نمی دهند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات