۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۶۱۹
با حضور آیت الله خاتمی؛

جشن ولایت در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشن بزرگ ولایت همزمان با شب عید غدیر با حضور عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در تبریز برگزار خواهد شد.
غدير
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جشن بزرگ ولایت عصر روز دوشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در مسجد طوبی برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، تجلیل از 110 علی‌نام تبریز ، مسابقه بزرگ و اهدای جایزه به 110 برگزیده، مداحی، برپایی نمایشگاه فرازهایی از خطبه غدیر و چندین برنامه فرهنگی هنری دیگر در این مراسم اجرا خواهد شد.

این جشن بزرگ به همت شهرداری تبریز و هیأت وارثان ثارالله، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و سپاه عاشورای استان با هدف گرامیداشت عید سعید غدیرخم در مسجد طوبی برگزار می ‌شود.

بر اساس این گزارش، همزمان با هفته ولایت و امامت، سلسله نشست های سخنرانی معرفتی غدیر با حضور استادان حوزه های علمیه کشور در تبریز آغاز شده است.

این نشست‌های عقیدتی و معرفتی از امروز به مدت یک هفته پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز واقع در سه راهی طالقانی ویژه خواهران و برادران مؤمن و متدین تبریز برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، حجج اسلام و المسلمین فاطمی نیا، سیدحسن عاملی، نقویان، فروغی، گنجی و رفیعی سخنرانان این نشست های معنوی در هفت شب است.

این ویژه برنامه ها که با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه خواهد بود، به همت بنیاد فرهنگی حضرت زهرا(س) مسجد شعبان تبریز، سپاه عاشورا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شبکه استانی سهند برگزار می شود.

همچنین در آستانه عید غدیر فضاسازی شهر، نورپردازی و چراغانی معابر و خیابان ها، تزئینات در میادین و چهارراه‌ها، برگزاری جشن های ویژه غدیر در محلات و مساجد و برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی معنوی از اقدامات شهرداری تبریز برای گرامی داشت عید بزرگ غدیر بوده است./935/پ202/س
ارسال نظرات