۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۶۸۶
آیت الله ممدوحی:

گزارش آمریکایی آمانو،‌ تمسخر جهانی را به دنبال داشت

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، آمانو مدیرکل آژانس اتمی جهانی را به فردی بی اراده توصیف کرد و با آمریکایی خواندن گزارش ارائه شده از سوی وی علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: این فرد با این گزارش آمریکایی زبونی خود را ثابت کرد.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تهدیدات برخی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: ملت ایران یک ملت با تجربه و سرد و گرم چشیده است و از این مسائل خوفی به دل راه نمی دهد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در معرض تهدیدات دشمنان بوده اند، یادآور شد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب، خصومت دشمنان نیز آغاز شد و این گونه نبود که آنها با ما از سر صلح و صفا وارد شوند.

آیت الله ممدوحی ملت ایران را دارای قدرت فوق العاده دانست و با بیان اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس همچون برگ زرینی بر تارک نظام رخ نمایی می کند، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران به استقلال، آزادی و دستاوردهای بی بدیلی در عرصه های مختلف دست یافت و روی پای خود ایستاده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: دشمنان ظرف سی و دو سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد تودهنی های بسیار محکمی از ملت ایران خورده اند و مثل اینکه این شکست ها برای آنها تجربه نشده است.

آیت الله ممدوحی گزارش اخیر آمانو علیه فعالیت های صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و با بیان اینکه این نوع کارها اقداماتی نخ نما، مضحک و مبتذل است، تاکید کرد: آقای آمانو نیز با این گزارش آمریکایی ثابت کرد که اراده ای از خود ندارد و فردی ناتوان، زبون و آلت دست آمریکا است.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: این فرد به وسیله تهدید و یا تطمیع آمریکایی ها و صهیونیست ها چنین گزارشی را منتشر کرد و آبروی سازمان های بین المللی را برد و هر کس که این گزارش را خوانده و یا شنیده به خنده افتاده است.

وی ادامه داد: سازمان ملل با این گزارش مدیرکل آژانس در دنیا بی آبرو و ثابت شد که گزارش ارائه شده یک دیکته آمریکایی بود که هیچ دلیل و مدرکی نیز برای اثبات آن وجود ندارد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات