۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۶۹۰
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

تحرکات دشمنان برای تحت الشعاع قرار دادن انتخابات مجلس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد، با تاکید بر اینکه ملت ایران در راستای حفظ نظام و دفاع از کیان جمهوری اسلامی متحد هستند، گزارش ارائه شده از سوی مدیرکل آژانس اتمی را یک گزارش آمریکایی و صهیونیستی توصیف و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب را بی ثمر ذکر کرد.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ميرعمادي امام جمعه خرم آباد


حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امام جمعه خرم‌آباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به گزارش آمانو مدیرکل سازمان انرژی اتمی در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: تردیدی نیست که این گزارش یک گزارش مغرضانه و بی پایه و اساس و بر پایه خواست آمریکا و رژیم صیونیستی تهیه شده است.

وی گفت: هرچند این گزارش اسباب خوشحالی آمریکا را فراهم کرده است،‌ لکن به زودی زود زهری به کام آمریکایی ها خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: بر اساس قوانین بین المللی گزارش هایی که مدیرکل آژانس تهیه می کند باید بر اساس مدارک و مستندات باشد، اما در گزارش اخیر آمانو نه تنها هیچ گونه مستند واقعی وجود ندارد،‌ بلکه در خود گزارش آمده است که بر اساس گفته ها و شنیده ها تهیه شده که این مساله خود دلیل بر بی پایه بودن آن است.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: آمریکایی ها از قبل به دنبال مستمسکی علیه ایران برای تشدید تحریم ها بودند، ‌اینها از سویی ترور سفیر عربستان را مطرح کردند که حربه آنها نگرفت،‌ از این رو تنها چیزی که می توانستند روی آن کار کنند و مانور دهند، مساله هسته ای بود اما غفلت کردند چراکه گزارش های اینچنین حتی در نزد خود اروپایی ها نیز اعتباری ندارد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال بهانه جویی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و از این رو به هر حربه ای متسمک می شوند، به تهدیدات اخیر برخی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اینها اگر بخواهند کوچک ترین تجاوزی نسبت به کشور ما داشته باشند تمام منافع آنها در تمام دنیا به خطر خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با تمام توان و وجود از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی حراست می کنند، اظهار داشت: ملت ایران هوشیار،‌ آگاه و با فرهنگ و تمدن هستند و هیچ گاه به دنبال تسلیحات نظامی نبوده و نیستند و نیازی هم به اینها ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد:‌ ملت ایران با منطق و عقلانیت همیشه در این سال ها اهداف خود را به پیش برده است و کسی که از زبان زور استفاده کرده آمریکا بوده است و این نوع گزارش های آمریکایی از سوی آژانس نیز هیچ اعتباری ندارد و پایه های دولتمردان آمریکا را از هر زمانی سست تر می کند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بی ثمر است، تصریح کرد: این بار نیز تلاش آمریکایی ها و دشمنان بی ثمر خواهد بود و مردم در 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پاسخ قاطعی به دشمنان خواهند داد.

وی افزود: این تحرکات برای این است که انتخابات ایران را تحت الشعاع قرار دهند و مردم را دلسرد و آنها را وادار به عقب نشینی کنند که به فضل خدا نه تنها این گونه نخواهد شد بلکه گام های مردم برای حراست و حفظ دستاوردهای انقلاب استوارتر و محکم تر از هر زمان دیگری خواهد بود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات