۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۷۵۱
عضو خبرگان رهبری:

رمز ماندگاری انقلاب، تبعیت محض از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که رمز موفقیت و ماندگاری اسلام و انقلاب، تبعیت محض از ولایت فقیه بوده است، گفت: آزادی و استقلال ایران اسلامی بدون رهبری و ولایت فقیه میسر نبود.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌ا‌لله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم جشن عید غدیر در شهرستان عجب شیر اظهار داشت: پیام غدیر اطاعت از ولایت و امامت است.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام در روز غدیر حجت را بر امت اسلامی تمام کرده است، گفت: با این‌که برخی از مغرضان از آن دوران تاکنون بر حقیقت غدیر چشم بسته اند، اما باید دانست که دوام و قوام جامعه اسلامی بدون رهبری، امامت و ولایت محقق نبود.

امام جمعه تبریز گفت: وظیفه همه مردم است با روایت واقعه غدیر به تبیین پیام آن در جامعه اسلامی بپردازند و در راستای نشر فرهنگ غدیر در جامعه ، بنیاد بین المللی غدیر اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی به منظور پررنگتر کردن این عید می کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ریشه انقلاب و غدیر، بعثت است، افزود: وحدت کلمه بدون داشتن ولی فقیه ارزشی ندارد و تبعیت از ولایت فقیه می‌تواند تثبیت و ترویج ‌کننده فرهنگ غدیر و ولایت در جامع بویژه در بین نسل جوان برای مقابل با هجمه های فرهنگی استکبار باشد.

آیت الله مجتهدشبستری با تاکید بر این‌که رمز موفقیت و ماندگاری اسلام و انقلاب، تبعیت محض از ولایت فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: آزادی و استقلال ایران اسلامی بدون رهبری و ولایت فقیه میسر نبود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که استکبار جهانی بیداری خاورمیانه را از چشم ایران اسلامی می‌بیند و برای تضعیف ان از هیچ کاری دریغ نمی‌کند، افزود: استبکار جهانی و رژیم صهیونیستی سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را تروریست، ناقض حقوق بشر و تولید کننده سلاح های هسته ای معرفی کنند، غافل از اینکه خود بزرگترین ناقض حقوق بشر هستند.

وی ادامه داد: غرب با این توطئه‌های مسخره می‌خواهد سرپوشی بر بحران اقتصادی آمریکا، جنبش وال‌ استریت و قیام‌های مردم منطقه خاورمیانه بگذارد و به خیال خودشان با طرح این سؤال و ایجاد جنگ روانی در رسانه‌های دنیا مردم و افکار عمومی دنیا را سرگرم این مسایل کنند، غافل از اینکه ملت‌ها بیدار شده ‌اند.

آیت الله شبستری گفت: بعد از اتهام بی‌پایه و اساس مبنی بر تلاش ایران برای اقدام به ترور سفیر عربستان در آمریکا و جریان ترور فرماندهان سپاه در کنگره آمریکا، گزارش دبیرکل آژانس انرژی هسته‌ای پازل و فیلم از قبل طراحی شده آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای همگان آشکار کرد.

وی در پایان با اشاره به منویات مهم رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان دانشکده امام علی‌(ع) اظهار داشت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب هر کسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین کند./935/پ201/س
ارسال نظرات