۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۸۴۸
دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان:

امام خمینی نمونه کامل وحدت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان، سیره و زندگانی امام خمینی (ره) را نمونه کاملی از وحدت میان مسلمانان خواند.
ناصر عباس جعفري دبيرکل وحدت مسلمين پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در همایش «لبیک یا حسین» که از سوی کمیسیون جوانان این مجلس در لاهور برگزار شد گفت: بر جوانان لازم است مطیع امر خداوند متعال باشند و با قرائت قرآن و شب زنده داری، فریب شیطان مکار را نخورند.

وی در این همایش که با حضور صدها تن از جوانان برگزار شد افزود: سرزمین پاکستان یک سرزمین کاملا اسلامی است و در حال حاضر به شدت مورد هجوم بیگانگان غربی قرار گرفته است.

حجت الاسلام جعفری جوانان را به الگو گرفتن از فرزندان امام حسین (ع) دعوت کرد و اظهار داشت: جوانان پاکستانی باید با الگو گرفتن از فرزندان اباعبدالله الحسین (ع) در برابر تهاجم غربی ها ایستادگی کنند و اجازه ندهند تا فرهنگ کشور از سوی این کشورها خدشه دار شود.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین با تاکید بر اینکه جوانان روح هر جامعه اند تصریح کرد: مسلمانان و مکتب تشیع امروزه به شدت به اتحاد نیاز دارند و جوانان می توانند این نقش کلیدی را به خوبی ایفا کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود سیره و روش امام خمینی (ره) را نماد کاملی از وحدت مسلمانان توصیف کرد و ادامه داد: سیره و زندگانی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران نمونه کاملی از اتحاد میان مسلمانان است، بر جوانان لازم است که سیره این عالم کبیر را ادامه دهند و به وحدت اسلامی تمسک جویند./980/ب901/گ


ارسال نظرات