۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۹۶۶
آیت الله شبستری:

‌ایران در پاسخ به تجاوز نظامی لحظه ای درنگ نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: ایران اسلامی قدرتمندتر از هر زمان دیگری آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را دارد، دشمنان نیز به خوبی بر این مسأله واقف هستند.
آيت الله محسن مجتهدشبستري آيت الله مجتهدشبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم بدرقه دانش آموزان شهرستان شبستر به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: اخلاص در عمل و توجه به رضای خداوند سبب ارزشمندی و ماندگاری اعمال خواهد بود.

وی با تاکید بر این که زندگی بشر تنها برای تعالی و عبودیت حضرت حق و جلب رضای الهی است، گفت: اگر کاری جنبه خدایی نداشته باشد هر چند بزرگ باشد ارزش زیادی ندارد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را حرکتی مبارک دانست و تصریح کرد: نسل جوان جامعه جویای حقایق جنگ تحمیلی هستند، بایستی با بهره مندی از ابزار هنر و کارهای فرهنگی نسلی مجاهد و شهادت طلب تحویل جامعه داد.

آیت الله شبستری با اشاره به تهدید نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که جوانان امروز ایران آگاه تر از جوانان دهه 60 برای حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل آمادگی دارند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ایران در پاسخ تجاوز نظامی لحظه ای درنگ نخواهد کرد، افزود: امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر زمان دیگری آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارد، دشمنان نیز خود به خوبی واقف این امر هستند.

وی حمله به ایران و تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت را احمقانه ترین تصمیم غرب دانست و افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار بداند، اگر گلوله ای به سمت ایران شلیک شود، اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در سخنانی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با ایثارگری و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم امری انکار ناپذیر و ضرورتی مهم است./935/پ202/س
ارسال نظرات